Sunday, March 30, 2008

三月嘅玩具

老麥開心樂園餐開始換“火影忍者“,又要食四星期啦!忍呀!
(Shikamaru Kunai box)


太極已經悶到睇一集唔睇三集,下星期嗰套仲要係鄭則士,無記大佬,食飯時間嚟架!投降,睇"求婚大作戰“山下智久+長賴正美,掂呀!


Y'saccs X Chocoolate Postman Bag, 型呀!


Kleenex 盒裝紙巾,擺喺屋企都好似高格調咗,貴幾蚊呃吓自己,值呀!

7 意見:

supageti said...

Y'saccs X Chocoolate Postman Bag … 係咪令你仆低既凶手?

Ogake said...

嘩~又要狂食麥記?你咁瘦~ 有quota啦!!我就唔得啦~幫唔到你換呀~

naruto said...

supageti:
唔係佢,係porter

ogake:
增肥中,食得落,加多D平衡下無問題

Anonymous said...

好啦.....見你0甘鍾意盒紙布, 我用10盒同你換個y.sacc 袋啦....meow

naruto said...

meower:
亞MR. meower,我嗰盒係紙巾晤係紙布,講到好似紙尿布咁;仲有,我個唔係翻版...Y'saccs呀!

卡臣 said...

乜Kleenex出過咁靚嘅包裝咩?
我走寶啦

naruto said...

卡臣:
幾個月前仲有,而家無留意

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...