Saturday, March 22, 2008

渦卷鳴門

我個blog名Naruto來自套日本漫畫,即星期六晚TVB播放嘅火影忍者;Naruto全名"渦卷鳴門",從來無諗過個名點嚟,但睇完supageti篇旅行blog,明哂;原來有個地方叫鳴門,仲有旋渦睇!

今期metropop都有介紹....








唔知supageti睇唔睇到?

8 意見:

supageti said...

旋渦 you mean?睇到細既囉,依家好似未係季節,我諗七八至係.^^

naruto said...

係呀!旋渦呀!
個主角件衫都有個旋渦icon架!
咁佢姓渦卷,唔通姓旋渦咩...
咦!七八月?可以諗諗佢:)

Anonymous said...

我同事及上司去日本Training 時... 專登搭車去睇,佢地之後評語係 : 無野睇喎!:p

Ogake said...

旋渦icon.....忍者小靈精塊面都有渦!

naruto said...

karvitz:
原來有"季節"分架喎,唔知有無媽打呢?

ogake:
又比你諗到,我都有個喺頭頂,過幾年可能會消失:(

supageti said...

睇旋渦除左季節,仲有配合潮水漲退時間,所以去之前要 check 清楚.

naruto said...

supageti:
如果當佢係旅遊嘅重點而去到D旋渦細細,我會唔開心架

supageti said...

當然啦,所以咪話要事前 check 清楚 ~ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...