Tuesday, March 25, 2008

爛歌金曲鬥一番。。。第十一回

十回總結,局數我領先6:4,票數更加係26:33,Yeah...


今次有原裝版,原版係熊天平 -( 每一分每一秒都给你),好感動,聽聽先。


老翻係咸濕醫生吳啟華同俏護士蔡少芬,唱番同一隻歌,“妙手人參“插曲


歌詞旋律無變,只係加咗旁白同嚇人唱功,就已經威力無窮




睇吓ogake仲有D咩爛歌出招先,但係要投我票

8 意見:

Anonymous said...

我覺得呢首唔算好爛,兩位都唔係唱家班,好明顯係食住套劇個勢谷宣傳啫。反而蔡少芬後來同幾個同經理人公司such as郭可盈、梁小冰、吳鎮宇合出嘅EP仲難頂,火影你有冇呢隻碟呀?

你同你對手不約而同用合唱歌比試喎。今期我投佢一票呀,唔好意思。

Anonymous said...

終於打到中文啦
我都係投你…因之為D旁白同咬字不清
我唔係好知佢地係唱緊普通話定廣東話。重有D英文…

我覺得隔黎個首幾好聽…其實

naruto said...

black lab:
*我唔買爛碟架!點會有呢!
*唔係唱家班你就比分鬆D架啦?出得碟我就當佢係歌星架
*嗚嗚嗚!無咗一票呀!

dragon girl:
•以為你係鬼妹㖭!
•多謝你嘅第一票

Anonymous said...

唔係唱家班,我會理佢唱功囉。無要求,亦唔會評分。唱得好就當bonus。

另外,俾你誤導咗三日兩夜!蔡少芬唔係俏護士喎!

佢係急症室醫生嘛!

Anonymous said...

我明踩場, 本週投對手一票, 下次投對腳(明抄)!

黑柴 said...

actually its been a difficult decision, coz both songs not very "western" indeed....but when comparing their GOOD singing techniques, i vote u!

naruto said...

black lab:
咁改做咸濕醫生俏急急啦

朱朋:
copy cat

黑柴:
Thanks ah, they really no technique

Anonymous said...

今回兩首都係合唱歌, 兩位係咪有夾過?(即係呢個係泳裝環節之類)
四個入面我反而覺得吳啟華已經係唱得最好, 鄒靜唱過火比獨白最難頂...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...