Friday, January 25, 2008

床底寶箱之史前文具(二)

標題"床底寶箱之史前文具(二) "太長,以下簡寫為"床史(二)“。。。床史越掘越深,除咗文具,仲有玩具,錢幣,郵票,黑膠,值唔錢呢?退唔退到休呢?發吓夢先!

今日講鉛筆刨,睇吓有無你地用過嘅!

呢三款,而家書局都仲有,如果咁都未用過,可以唔駛睇落去



長城牌有好多款,呢款掃咗一盒


呢款卡通面會郁,又掃一盒


登登登凳,主角嚟喇!動物造型,睇番都覺得好靚仔呀!


家庭用品部。。。暖水壼同熨斗,好經典,我小學時兩個都用過



迷宮同指南針,上堂作嘔作悶時拎嚟kill time就啱喇



最鍾意呢個。。。唐老鴨高清電視機,郁吓個電視,唐老鴨就會"哇"艇架啦!本來買咗兩個(係間舖最後兩個,另一個係米奇)比當時啲無頼團友搶咗,嬲!我會記足一世。


攻blog策略:下期講啲好大路,六七十年代嗰堆細路嘅must buy items

10 意見:

supageti said...

我依家仲用緊圖一左果款。

Wordy said...

天壇果款當然有用過喇

迷宮、指南針同電視機都見過

升中後學過幾年 technical drawing,轉用當年買成 6 蚊既高貴貨蜻蜓牌雙筒筆刨。

Anonymous said...

點解冇淨筆刨、冇花臣嗰d gei?

btw,我鍾意家品部呀!

naruto said...

supageti:
圖一左比較倫盡,無得接住啲碎,用第二個啦!

wordy:
學咗幾年technical drawing?應該畫得吓喎!

black lab:
圖一嗰啲唔係咩?仲有邊款係淨筆刨、冇花臣?

所以我細個都揀熨斗,kawaii 叻

Anonymous said...

圖一左邊嗰個,但係連綠色部份都冇嗰啲呀!

naruto said...

明白,長方形嗰隻

Anonymous said...

好有錢!買得齊貢多文具 XDD

naruto said...

karvitz:

唔貴架!應該一百幾十架咋

卡臣 said...

有啲我都擁有過
好retro呀!

naruto said...

卡臣:
香港長大嘅,點都用過啦(即係代表年紀唔細囉)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...