Monday, January 14, 2008

星期六,好節目,異獸戰,一鑊熟

午餐同屋企人喺尖咀洲際酒店食"普飛",門口有座鐵塔,東京嗰座影過,下月巴黎之旅應該都會去鐵塔啩!大興奮呀!


就嚟又凍凍,食定多D凍眠,佢地最出名生蠔魚生,我無福消受,先主打沙律...但條魚生人龍排到阻住攞沙律,仲隱約聽到....
死開啦,肥婆,咁肥仲攞咁多,
肥佬,你個躉阻住成張沙律枱啦!
C拉,你洗洗過頭先嚟過啦!
(以上為設計對白,與本人無關)


麵包正,牛油同芝士夠哂肥,牛扒有啲失手,蒸豆腐外表靚靚,暗藏魚肉, shit,係唯一食咗一啖隊咗過隔離嘅恐佈位.
甜品部...食咗四球雪糕...vanilla/焦糖/菠蘿雪芭/士多啤梨雪芭,仲有picnic topping,勁滿足.

食飽同友人睇異獸戰2,以前勁鍾意alien系列,但對呢套興趣不大,但好得閑,當kill time囉!

無期望依然失望,又話A vs P,連一場高潮對打都欠奉,D演員無個省鏡,D"人"嘅主線亂joejoe,結局更係神奇過神奇胸圍;
睇完之後,唔知係唔係應該好似某blog友咁,認真諗下,代入吓套戲...如果個世界變成咁,寧願係一早死嗰批,定係生存作戰呢?(睇D咁爛嘅戲都可以咁感性,又進步啦!)

片頭預告片係魔街理髮師 (Sweeney Todd),Johnny Depp+Tim Burton+Helena Bonham Cater,鐵三角陣容,好想睇,邊個有興趣?


聽日又到爛歌時間,今次不容再失,奸巴爹!

3 意見:

Ogake said...

那個鐵塔我在又一城"add甩sB"見過,仲會發光既添,好多遊客企係廚窗前影相~
"Pro非"我都好喜歡呢~~但成日覺得蝕俾佢,平日狂食野,但一去到食"pro非"就好失手,食兩三轉就飽,蝕呀!!
明日個爛歌tag我讓下你,等你輸少D啦!!

naruto said...

呢個大過add甩sB好多。
唔駛理蝕唔蝕,好食,食夠就算,食到過火戔難為自己。
駛鬼你讓,我會靠自己。

kateyip said...

洲際酒店食"暴肥"? 係咪 6xx 蚊果隻呀 ????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...