Sunday, January 6, 2008

高清宣傳易

呢啲廣告,如果用高清睇,一定可以高速清理腸胃

意外信貸基金有限公司 (啱哂朱朋)



馬百良海狗丸


有Jackeline,冇暗瘡!


福仔239


以上幾個,邊個最索?投下你神聖一票。

7 意見:

Anonymous said...

我投福仔呀!尤其o個下單眼,未有高清都想即買支清幽典雅索一索!

Wordy said...

版主心水一定係海狗丸喇

我投 1 號,casting concept 無厘頭

男人老狗 said...

朱朋,

"...未有高清都想即買支清幽典雅索一索!"他已得到廣告的效益了!

"Jackeline"選角也一絕啦!

Ogake said...

我投"意外信貸基金",我係電視睇果陣都已經笑餐死~~~

naruto said...

朱朋:
我送支比你。。。買佢隻碟有福仔239送,你要邊隻?

wordy:
my choice is No.1 too, 海狗丸輸哂啦。

男人老狗:
都無搵你,點算絕呢。

ogake:
所以我咁鍾意睇宣傳易,佢下晝同深夜啲廣告有啲唔同架

男人老狗 said...

踩親你條尾咩!呀,你條尾唔怕俾人踩,因懂自己甩的,XX仔可!

naruto said...

男人老狗:
廣告入面有成班"四四"正正嘅演員,諗住啱你做咋喎,又無話你係個主角。
1:47am都唔瞓,玩咩呀?虛火上升呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...