Tuesday, January 15, 2008

爛歌鬥一番。。。第二回


上回一比三慘敗,今回派出呢隻我視之為皇牌絕招,得意少婦許秋怡嘅"偶像雜果冰",剩係個歌名都爛啦!記得聽三分廿秒後,有疑似粗口物體,X足三十秒,咁爛口,仲唔係爛歌?


曲:馬場孝幸 詞:因葵 編:鄧文傑
極愉快的眼神 它彷彿似心上人
極活潑可愛人 幾多個令我醉心
HELLO KEROPPI
KITTY MELODY
天使LITTLE TWIN
誰人能令你更愉快 內心偶像
你愛上也溥A解
嘉菲 董輝 萬能鐵甲俠
大力水手 花生 翠兒 乞嗤大王
小茜 叮0當 大雄 SUPERMAN
夢幻少女 星矢 米奇 愛美神
望見它入太神 願抱它在我身
細看相當吸引 懷內與我共行
是夢裡的美人 聲音裡劃滿好運
望著那些怪人 將歡與樂做個化身
這世上這樣那樣太多偶像
卡通的感覺沒帶點郁傷
還願寄夢去傲翔
有鳥語也有醉鄉


又睇下ogake繼劉彩玉之後有咩勁嘢,記得投我票呀!

9 意見:

Wordy said...

我至怕「低 B」歌,投你一票。

1. 編曲、歌詞嚇壞人,當年因葵好多呢亭「作品」
2. 傳說中的粗口得啖笑,反而許姑娘把卡通聲頂癮 d
3. 咁既歌都擺上到枱,只有當年個市咁好先得

溫馨提示:
下次貼歌詞
記得 check 一次
睇住聽左次
有 3 個錯字

Wordy said...

我都打錯字添,呵呵呵 ~

Fun said...

我投得已少女許秋怡呀~

喂.. 個邊阿秀巧真係無理由贏到許秋怡啦~ 呢隻“偶像雜果冰”當年第一次聽當場噴飯,嘔x100000.. 歌渣詞爛唱衰,簡直係完美組合!

仲有個唱片封討都騎呢啦,無啦啦響頂帽個位整執毛落去.. 好癡線呀~

許秋怡另一西歌心水 - 情沒有十蚊!

naruto said...

有兩票,yeah,
多謝兩位

wordy,
啲歌詞喺網上搵到就放咗上去,無check過,下次會注意,但下次嗰首上網都剿唔到D詞,唔通要自己打?
當年聽嘅時侯朋友已唱成X啦X啦X啦爸爸,好四級呀!

fun:
你當年第一次聽噴完飯再嘔,瘦咗好多囉?
封面有執毛,封底扮無著衫擺住張大咭,仲唱埋X啦,原來走淫賤學生妹feel.
佢其實成張碟都爛,係咪可以分十個禮拜放上嚟!

Anonymous said...

有名你叫-雜果冰, 真係聽到打冷震, 本週買你贏!加油!

naruto said...

朱朋:
多謝朱生一票!請你食雜果冰!

Anonymous said...

唔知如何界定爛歌,如果西歌我會投雜果冰... 想補充馬場孝幸好似主力做動漫配樂,所以配合如此幼稚歌詞唔算出奇;其他本地改編過有陳慧嫻'變變變'同開心少女組'籮鬈72小時',淨係聽歌名都知驚~~

naruto said...

l@wbs:
我當你投咗我票架,多謝啦!

Ogake said...

咦~明明係投我架渦~~搶野呀~有人搶野呀~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...