Tuesday, January 8, 2008

爛歌金曲﹣第一場

小試牛刀,我地有請"追芝趕琳"嘅李彩華" 分手勿語"

有襟章送架

*唔講都唔信林夕會填啲咁"行"嘅詞
分手勿語
將燭光 吹啊吹 蛋糕也 流了淚
 願要許 害怕許 不要許
 預計了你是誰 我將會流眼淚
 其實這是故事 頭一句 已為殘餘火頭潑下冷水

*願望是分開一下請勿講 說到我摧毀自己你勿看
 你欠我的秘密但求見光 誰讓你釋放
 事實若不可改變請勿講 你說到天花亂飛其實為離開
 裝飾說謊 要是看得起我 別剖開故事骨幹

 執起手 聽你講 昨天你 下決定
 為何我 未放手 先震驚
 未到最後劇情 我總強求鎮靜
 無論最後結局 誰高興 你那巨大身形太像佈景


聽歌


睇下對手ogake出咩爛歌

各院友:一齊公投,攻ogake個頭,投我一票。

9 意見:

Ogake said...

你攻我擋~~睇過我隻"離去的人"先好講(押韻)!!

Anonymous said...

aiya... 呢首歌的Remix .. 我都算幾喜歡喎。唔西tim ....

又講,我都有準備到喎。XD

Ogake said...

我都唔覺呢首個爛或者西渦,喂~你唔係讓賽下話??

edwinoryeeming said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Wordy said...

下回努力

Rainbow 大路左少少,除左 MV 男角夠騎呢,爭到幾分,隻歌既霉爛度 45%,對手值 60%(評語請見友站)。

naruto said...

karvitz:
有準備。。。咁又唔出?

ogake:
爛唔爛你講架咩?咪出口術。

Anonymous said...

sitting in office and reading the 2 threads, really wanna lol... :P
本來都以為彩玉嬴(挑戰耳熟能詳高難度即係自掘墳墓啦...)不過聽完比較過決定投你一票:曲詞齊交行貨(原來 Twins 唔係最差),verse A 全無起伏,chorus 尾段無端升 key... 可謂伯樂音樂學院之反面教材~

naruto said...

Wordy:
我次次都努力架啦!
可能大家對爛有唔同睇法啫,實有次博到你嗰票嘅

l@wbs:
多謝你呢一票,總算有個知音人。

Wordy said...

有鬥未為輸,又識你唔識佢,必要時會俾面架喇……

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...