Sunday, January 20, 2008

胡蓓蔚 - Letting Go

無記D MV通常都係行行企企,呢個叫做用咗腦,揾雪梨姐mic咀,仲拍得佢幾靚.不過胡小姐話idea來自佢自己.

真係越聽越好聽,聽吓啦!

4 意見:

Wordy said...

雖然雪梨姐表情幾好,但始終係錯誤選角,唔計音樂感,佢平時講野已經藐嘴藐舌,對嘴率低於 10%,跟陳年胃先 U 廣告中的王偉有得揮呀…:p

Ogake said...

reply得咁快手呀~~~
個MV唔對嘴(唔知有無誤會你意思),係youtube問題啦,我在TVB睇過,ok架,用雪梨我覺得幾得意~~
隻歌我都覺好聽,但我唔係好喜歡胡唱得太感情氾濫~~

Anonymous said...

個MV第一次睇已經版吸引。雪梨姐真係交到戲,好睇好睇。

naruto said...

wordy/ogake/karvitz:
我以前睇粵語長片都唔會睇雪梨,覺得佢唔識做戲,作玉女狀,點知隔咗幾十年,拍無記劇,依舊用佢獨有嘅演技,令我擺佢喺金草苺甘草行列。

但今次佢化咗個靚女妝,加埋個造型,grand哂。至於甩甩地咀,反而我有D feel wow.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...