Tuesday, January 1, 2008

2008

剛同老狗及友人出西九睇完國金倒數,好熱鬧,好開心。祝大家開開心心,身體健康,幸福滿瀉。



ps:老狗:車出車入,thanks a lot

7 意見:

Anonymous said...

咦!我今晚都有現場睇國金倒數喎!

新年快樂!XD

Ogake said...

我今晚在電視旁睇國金,我心與大家同在!!
新年快快快快快快樂丫!!

Anonymous said...

我都有去西九睇國金呀!個view都唔錯添!
祝各院友新年快樂!身體健康!快d出院!

Anonymous said...

我都有去西九睇國金呀!個view都唔錯添!
祝各院友新年快樂!身體健康!快d出院!

Wordy said...

新年快上,萬事大吉,病情早日受控,呵呵 ~

男人老狗 said...

不用客氣,順路啫。

祝新年愉快,院務蒸蒸日上,更多人入院(祗此一家)!Yeah!

naruto said...

各位:
放完假,要開工啦!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...