Tuesday, January 22, 2008

爛歌金曲鬥一番。。。第三回

大家好呀,逢星期二播出嘅爛歌金曲鬥一番又嚟啦!

上週扳回一仗,今次派出曾國銘嘅"傾聽",呢首係佢隻碟嘅主打,一開始有車淑梅"懶"深情嘅獨白,加上曾生動人嘅歌聲,你聽哂成首我比個叻你!
隻歌內容叫人尊重生命,唔好自殺,係一隻好正面嘅爛歌。

曾生迷人嘅眼神叫大家投我一票。

歌詞





估計ogake今週會全面出擊,記得投我票呀!

15 意見:

Wordy said...

昨晚聽完才睡,當時對手未出歌,仲以為你幾大贏面架……

Anonymous said...

好意外呀!睇牌面你輸梗, 但我聽曾生隻歌真係聽一半就頂唔住, 越聽反而越想死...
(夏生隻歌聽下聽下竟然聽哂, 所以投院長一票)

naruto said...

wordy:
對手遲交功課,扣分,扣分呀!

朱朋:
你真係好taste,thanks

Ogake said...

扣左分架啦,都贏~~~

Anonymous said...

我投火影一票。
Gimme five!

naruto said...

ogake:
你卑鄙,無恥呀,但你睇,我有兩票啦!呵呵!

black lab:
多謝,give 到six到無問題。

Fun said...

我投曾生呀... 夏金城係神聖不可侵犯呀,佢d歌一d都唔爛啦..

曾生個樣已經係趕客,唱歌就更加.. 全首歌都flat晒,離x譜,仲要加埋DJ SUK MUI既爛讀白,真係perfect~~~~~~

naruto said...

fun:
啲爛讀白係阿粟妹填架,詞爛人更爛可能X仲爛,多謝哂!

Fun said...

haha.. 佢個x爛唔爛要問張文新啦~~

naruto said...

X係個口喎!你填咗咩呀?

Anonymous said...

個口爛唔爛都可以問張文新格...

naruto said...

架車爛唔爛夠可以問張文新喎

Ogake said...

咁即係咩都係問張文新啦~拗咩丫拗~

Anonymous said...

曾生後來做了福音歌手,似乎都有跡可尋...
其實呢首都仲算首歌,好過馬小靈騎呢編曲,不過我呢票一定要投俾 DJ S.M.~~

naruto said...

l@wbs:
多謝,又多一票!今舖計算正確,知道DJ S.M.會拉到票,策略成功,yeah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...