Saturday, January 19, 2008

床底寶箱之黑膠(二)。。。林憶蓮白版

對住隻碟,諗番起當年喺某電台兼職過一段短日子。。。有日林憶蓮同劉美君坐喺我對面傾偈,喺到八我做咩,當年我仲識怕醜,對住佢地,好似小歌迷咁,完全唔識答佢地,真死蠢。

電台嘅朋友知我鍾意聽憶蓮,於是收到呢兩隻珍藏。

"前塵"白版,有佢細個張相,發達啦!(呢隻係生日禮物嚟架)


"瘋了"白版,個設計靚過好多大碟


之後陸續收到其他白版,但已經係CD嚟!有機會放上嚟。
另外,笑話一則,有其他DJ以為我咩白版都要,將好多古靈精怪都送過嚟,UN爛都有,遲D放上嚟!

5 意見:

Ogake said...

嘩~~發達啦,識人係電台做真係有著數~我D碟9成999都係自己買架~

supageti said...

無唱機播,仲收埋做咩呢?

naruto said...

ogake:
我鍾意嘅碟梗係自己買,但白板唔易買嘛!

supageti:
咁靚,唔捨得掉,博佢升值囉!

卡臣 said...

憶蓮坐你對面?
10000個妒忌!!

naruto said...

卡臣:
傾計㖭,比多10000個,唔該

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...