Sunday, October 17, 2010

講下我姑姐

如果係長期讀者應該記得我有個前政府高官姑長同前名校副校長姑姐(30個字都無標點,破左呢個blog紀錄),佢地笑料一籮籮;最近因為海港城屙茄事件,令到我番老爸屋企食飯時講番起D舊事。。。


話說表弟唔知兩歲定三歲嘅時候,去左麥當當開生日會,因為姑長家教甚嚴,好少咁熱鬧好玩下,表弟急尿都唔去廁所,結果忍無可忍時先出聲,一出聲已經嚟料,趕唔切行去廁所。。。

而表弟由本來開心生日會變左俾人鬧到趴街生日會嘅趣事就流傳至今啦(31個字,現破紀錄)


問題嚟啦(係呀,今日其實係問答題),姑姐隨手咁攞起樣野,載住比表弟屙尿,你估佢攞左樣乜野呢?

聽日開估

12 意見:

best actor said...

雙層牛肉巨無霸?

ayclui said...

咁樣問法個答案唔慌會正路:托盤

卡臣 said...

汽水紙杯

John said...

噢!我覺得你表弟好可憐啊。難得有得同爸爸媽媽玩,又搞成咁。佢大個有冇童年陰影?

TY said...

我估... 裝薯條果個紅色包裝.

naruto said...

多謝樓上5位咁夜都嚟麥麥屙生日會,但係估乜都係今晚至開估

best actor:
雙層牛肉巨無霸????

哇!咁creative?你撈廣告都得喎

ayclui:
托盤好唔正路咩?

卡臣:
紙杯就正路啦

John:
佢個陰影咪比人唱足廿幾年囉

TY:
咁爆?

maymay said...

邪留丸~ said...

佢爸爸雙手...
所以俾人鬧到趴街...


原來你係制造"陰影"能手
如果有啲咩嘢"魚"事,都唔可以俾你知
唔係呢~ 一定史硬囉...
=~=

Ellen老師 said...

對鞋

naruto said...

maymay:


邪留丸~ :
呵呵,佢陰影點會得咁少

Ellen老師:
哇哇

邪留丸~ said...

咁...
即係你大把貨寫blog la...
做你親戚都幾慘...


好彩我唔係~~~
YeAh~~
XD

l.minor said...

應該係軟雪糕個cone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...