Saturday, October 30, 2010

驚險事

最近幾次去影相都遇到D驚險野。。。

驚險1/去獅子會影荷花,朋友突然大嗌,走呀,快D走呀。。。


原來我隔離突然飛左無一千都幾百隻蜜蜂出嚟,嚇到走入亭,好彩無追嚟;(張相click大睇,D白點係蜂嚟架)



驚險2/都係獅子會,上次長洲見到大過手掌蜘蛛嚇到嗌出聲,今次呢隻有過之而無不及,個網好完整,橫跨兩棵大樹,個網至少廿尺長,隻蛛有幾大,我走到有幾埋,自己睇


驚險3/影牛,點知有隻突然走埋嚟,嚇到我吖


驚險4/加埋早兩日橋咀島就要行石春路,差D仆


驚未?

12 意見:

Leo said...

羨慕中

卡臣 said...

原來我舒舒服服睇嘅相
背後付出咁多血汗水

naruto said...

Leo:
羨乜春呢?

卡臣:
放心,我享受

best actor said...

感謝製作組將幕後花絮紀錄下來。

phyllis said...

見你瞓身影相, 醒條link俾你, 包你睇得開心^^
http://tw.sugoitw.com/kangxi-2010-10-21/

naruto said...

best actor:
製作組...好勁呀

phyllis:
我無踏過落屎坑喎:)

瘋膏 said...

你算好彩, 俾蜜蜂圍都可以冇事。

naruto said...

瘋go:
佢地未圉我,只係突然出現我上方,真驚架

陳娃 said...

啲bee 真係好得人驚@_@

supageti said...

我都覺得最驚險係蜜蜂!

naruto said...

WWW:
當時第一個反應未識驚

supageti:
我最驚係行石春路

l.minor said...

隻蜘蛛好臣形喎!

蜜蜂事件應該係最恐佈!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...