Saturday, October 23, 2010

雜談

近兩個禮拜工作爆哂,成年未試過,日日都做到點幾,有兩日更加係除左瞓同食,就大部份時間坐喺度做做做,有一日夜晚臨瞓至發覺原來果日無沖涼洗頭;但最困身果一份job第一回合已完,可以好好地過一個weekend。。。。

星期五(即係今日),阿仔阿妹主人又遠行,都算識揀日子,我啱啱有得抖氣,個風又吹唔正;睇下阿仔幾精靈,阿妹嘅坐姿幾咁淑女



工作忙啫,其實大部份都係坐喺電腦旁,而D file極大,save呀upload呀可能需時半個鐘,點放鬆自己呢?問人借左隻wii game嚟玩下;
當年廣州返工跟同事打golf覺得no feel,但教練教嘅用呢度又真係得喎,上左癮,每日都玩一陣;保齡呢,因為打開直線球,打真嘅時候全中其實有難度,所以訓練到補波9成一定中,呢個game,有得剩玩補波,啱哂,差兩條爆機,睇住嚟,爆硬!



最後,雖然每集睇得DD,義海豪情。。。好睇

11 意見:

卡臣 said...

忙裡偷閒啦
否則個人好易爆

Rempei said...

Edwin,辛苦哂您!

supageti said...

阿仔同阿妹既主人成日遠行既?

largeheadboy said...

Wii 嗰個係你嚟個呵?
又幾似喎

naruto said...

卡臣:
偷緊

Rempei:
多謝哂就真,感激呀

supageti:
係呀,倩霧呀

largeheadboy:
梗係砌靚自己嘅嘜頭

ayclui said...

每集睇得DD,義海豪情--> 點解唔睇哂啫? 咁好睇...

maymay said...

阿仔阿妹真係靚,次次見到都要讚一野~^^

義海豪情劇情緊湊,好睇

TY said...

阿妹好lady~ 好靚女!!!

邪留丸~ said...

無見佢地一排,
仍然都係咁靚仔同靚女喎~

忙嗎好囉~
搵多啲呀嗎~
:)

Artman said...

係囉, 好彩打唔成, 唔係要你過黎我都擔心.
supageti: 我都想成日去遠行...呢個係今年last喇.

naruto said...

ayclui:
一係呢,仲趕緊job
二係呢,總有客呢個時段打嚟傾野嘅,激到嘔屎

maymay:
阿妹今次好cool呀,唔啋我

TY:
而家學埋D港女呀,高竇呀

邪留丸~:
係呀,搵得就搵啦

Artman:
你都儍儍地,八號風你估我會過嚟咩?

今年last?。。。。我聽住先

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...