Tuesday, October 5, 2010

科學園/平台期

先講科學園,中秋節翌日,想影下相,見“好似”有太陽,決定去科學園行個圈;中秋節嘅電視節目介紹佢有展覽睇,好多野玩咁,上網查到話展覽只係星期六,日假期有得睇,即仆倒去。

去到天開始陰,落出雨;睇展覽啦;招待處D姐姐好似悶到想瞓咁,原來無人嚟,佢介紹先睇一套介紹科學園嘅片,片長20分鐘,間房好大,我同朋友好似包廳咁,但套片好悶。。。

跟住睇展覽,真係得D dummy介紹光纖同LED,仲要分幾個靚女分開“唸書”介紹,每人介紹三分鐘;我地開始無聊。。。
朋友:係咪好少人嚟?
女招待:係呀
朋友:其實今日係咪得我地兩個呀
女招待:咁都有其他人嘅
我:厠所喺邊呀?
女招待:前面轉左

呢D工我想做喎

跟住發覺。。。展覽已經睇完;咦!電視介紹果D呢?原來喺第二座building,但只開星期一至五;
妖~玩野咩,呢隻展覽就要一至五,果隻展覽就六日假期,咩野安排嚟架?

跟住影相,真係可以用乜都影唔到嚟形容,悲哀


﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
平台期

想講,原來除左減肥有平台期,影相都有;

白泥之後,環保園,銅鑼灣炮台,西九,灣仔金紫荊,南生圍。。。幾次都影堆垃圾番嚟;今次去左科學園,一去就陰天;直頭唔知自己做乜。。。

越影越亂,最後決定影黑白;得呢幾張。。。

竹林。。。彩色就無料到,黑白就有番D feel


路。。。真係無人架


蒲公英的約定。。。最鍾意得呢張


香港真係影得七七八八,我想去旅行

14 意見:

black lab said...

嘩嗨!真係好少有!到翌日早上都仲霸到頭位...

喂,蒲公英嗰張有料到呀!都未平台期得晒丫!
再者,就算真係平台期都唔緊要啦,平台完之後就係突破。

largeheadboy said...

啲蒲公英係自己飄走定係你吹開架?

唔係應該都有啲人踩下單車嘅咩?

naruto said...

black lab:
突破好難架啦,而家每次都試下影D感覺野囉,始終唔係好就手

largeheadboy:
係吹嘅,呵呵

踩單車果班喺海旁,少人入嚟行架

卡臣 said...

黑白相

好!有!f!e!e!l! 呀!

like!!!

supageti said...

去啦!去啦!:p

邪留丸~ said...

你個"平台期"好灰陰呀!!!!
>~<

想去旅館就去喇~
做人要及時行樂呀~
:)


P.S: 其實都試有小朋友係治療房內,
用膠袋OR膠杯放底幾両水...(查實夠用咩!?啞咗... @~@
但真係覺得呢啲都係家長嘅責任囉!!!!!

naruto said...

卡臣:
如果連果張都無,我會C!R!Y!囉

supageti:
好似係歌名嚟架喎

邪留丸~ :
我想去旅行,唔係去旅館呀

ps:如果個小朋友真係忍唔到,用膠杯跟住去倒番都仲OK嘅

邪留丸~ said...

打錯寫啫~
:P

p.s:但膠杯容量太少...
根本唔夠... = =

l.minor said...

個展覽又真係玩野喎!?

慢慢黎,天氣唔好影響心情跟住搵唔到野影姐!

CH Mak said...

不如影下:
将军澳d楼
西九d地盘
深水步d旧楼
油麻地d街坊
海港城d同胞

仲有好多。。。你影d相gum leng,求其影都得啦。。。

naruto said...

邪留丸~:
喔!原來係打錯寫,哈哈

膠杯太細,比多幾隻接力

l.minor:
香港地D展覽好多都求求其其,唉!

呢幾日好D,好似搵番方向

CH Mak:
咁讚我?thanks
但我做野唔求其架喎

Low b said...

Oh... D相好有feel ar...Love it!

naruto said...

Low b:
但係如果我比你聽我影左百幾張相,只得咁少見得人呢?

瘋膏 said...

踩車經過時覺得似係死城..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...