Friday, October 22, 2010

觀塘海濱公園 ﹣ 相集

景靚,點影都靚啦!

1.攝影情侶 ﹣ 原來觀塘日落咁靚,加埋對情侶做下前景,good


2.塔樓地標 ﹣ 呢個塔樓令到個環境modern左好多,有D似置身日本六本木feel呀


3.網中樹 ﹣ 始終呢樹最大賣點係日落,隔住個網影樹嘅剪影


3.樹。剪影 ﹣ 一橋兩賣,用左右樹影平衡畫面,襯托醉人黃昏


4.城市剪影 ﹣ 影左6,7張,一味un D,un D,再un D,結果顏色越嚟越濃


5.綠襯啡 ﹣ 平時襯衫就做得多,影相都OK喎


6.垃圾 ﹣ 垃圾都可以係主角,勁呀!


7.無題 ﹣ 見架巴士行過,即襟,又OK喎


﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
投票啦!唔係投相,係去國際小姐網站投miss macau mandy ye一票,多謝幫忙,thanks

19 意見:

supageti said...

4 吖 ~~~ :p

naruto said...

supageti:
喔!你犯規,仲未瞓

cwLoretta said...

D相影得好靚!

largeheadboy said...

靚啊!
嗰座塔樓好似話係抄巴塞隆納個海灘上面類似的一舊物體~

星若 said...

嘩,D相好靚呀!

largeheadboy said...

搵到喇~

http://www.theworldisnotflat.com/barcelona_beach

卡臣 said...

3.網中樹
4.城市剪影<---雙冠軍

supageti said...

係呀,去完街番到屋企一定要 hea 一排至瞓嫁 ~~~ :p

supageti said...

唔係化?又抄 ~~~~~ @@

l.minor said...

d相同境又幾好喎!我幫你諗咗7號個名 - 回家(都幾老土,無辦法,個腦老土諗野係老土d)

另外,塔樓舊野又真係好相似喎!唔好話佢抄啦,參考下咪算囉!!

最後,國際小姐呢~~miss macau相對黎講弱咗d喎~~佢冇睇你個blog架呵?不過,香港就更弱,不過坦桑尼亚小姐就夠特出...哈哈!

naruto said...

cwLoretta:
多謝!

largeheadboy/supageti:
我記得塔樓有個牌介紹架,唔知係咪抄,可能直頭係果個designer呢?

卡臣:
咁邊張係桃色冒險呀?

l.minor:
回家都係歌名喎,離家出走得唔得呀?

國際小姐呢。。。唔理,幫我投呀

l.minor said...

巳投啦!你個blog嘅威力幾勁!miss macau暫時領先對手幾倍!!!

大家幫下手都投"坦桑尼亚小姐"啦,唔係佢好慘架!Wakaka

瘋膏 said...

堅係靚。

naruto said...

l.minor:
多謝先!

唔係我個blog勁啦,阿fun果邊勁呀

瘋go:
聽到都開心

maymay said...

我好鍾意呢輯相,好靚~^^

卡臣 said...

桃色冒險就無
跑步機上就有我份

naruto said...

maymay:
我都鍾意,呵呵

卡臣:
你呢排應該係隆重登場 先啱

WA1HA said...

2, 3very very good!!
likelikelike.
等我趕完PROJECT又去貢下

naruto said...

kawahmel:
thanksthanksthanks

貢完show相嚟睇下

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...