Thursday, September 2, 2010

廿年﹣維港夜景

廿多年前,我仲係設計學校嘅學生,其中一個功課,我捉蟲地揀左做一個菲林廣告,需要影一張維港夜景嘅相;

但係,當年影相係用菲林架,未有photoshop,無得執相;托住腳架相機鏡頭十幾磅去到海港城;夜景想影得靚,當年係咁教嘅,先喺黃昏影一張爆光不足嘅相,等天黑齊,用同一格菲林,再長時間爆多一次光,咁個天就會有少少色,而又有燈光啦,但結果。。。

兩星期內去左四次,一次中途落雨,一次影定黃昏果張,我喺度呆等嘅時侯,比個細佬踢到腳架郁左位,一次爆光過哂火, 一次週日去,大廈少左好多燈,結果只可以用張純夜晚爆光嘅

前排,專登去番同一個位置影同一樣嘅相,當然,而家用數碼相機簡單得多;

睇下張相,就知香港廿年嚟變化有幾大;以前,康幾大廈,交易廣場,滙豐係巨無覇,廿年後,變左矮仔;
再萵廿年,維港會唔會直頭無左呢?又或者有條行人天橋行得過去呢?


睇真D,香港夜景,真係一流呀!

16 意見:

聶秀康 said...

廿年前的山頂景色真是無敵,現在建了很多高廈真係會失色左,ifc係地標但又很礙眼!無論舊或新香港夜景真的太漂亮了。

Maisy said...

嘩,影左廿幾年相??
係呀,香港夜景好靚,燈光璀璨。

naruto said...

聶秀康:
影相嚟講我覺得而家靚D嘅;但其實太密啦

Maisy:
當然初學啫,跟住都停左一排

卡臣 said...

廿幾年啦?
好唏噓呀我~~

無言輕倚窗邊遙望雨勢急也亂
似個瘋漢...

naruto said...

卡臣:
望著海一片,我懷念,懷念往~年

best actor said...

D相好鬼專業﹐香港無敵夜景之名當之無愧。 :o)

supageti said...

我覺得香港夜景係全世界至靚既 ~~~ :)

naruto said...

best actor:
專乜鬼吖!而家D機一襟就有,無技巧嘅
香港無敵夜景。。。真係無敵,但影果日熱到溶

supageti:
香港就係靚在咁,又比環保組織話浪費能源啦

星若 said...

無技巧唔緊要,但唔可以無靈感及構圖。你三樣都有,所以值得讚! :)

l.minor said...

廿年? em....你講真? 你真係有打羊胎素?定食咗邊隻防腐劑?

最近手癢,買咗本攝影雜誌(DC Photo)黎睇,入邊有篇講有個攝影師影咗一d香港同一個地方十年前後嘅相,好似199x影一張,200x又影一張,再張兩張相compare番,見到香港真係變咗好多,變得最小應該係維園附近的相...

ayclui said...

無言輕倚窗邊遙望雨勢急也亂
似個瘋漢...--> 我諗起盧海鵬呀...

大叔, 你d相好得 :)

Unknown said...

估唔到當我一歲果陣,,
維港係咁嘅樣,,

black lab said...

而家嘅香港夜景,d燈稍為密咗d,雖然都靚。

香港嘅光害真係好嚴重。
樓宇高度同密度都好可怕。
你睇!仲高過座山!

P.S. 順手補番尋日嘅留言
你張「逃‧大雨」好靚,下次可唔可以影多張「國‧擅離」呀?

ayclui said...

「國‧擅離」--> 樓上高手呀~ 勁!

naruto said...

星若:
仲有吉士㖭

l.minor:
防腐劑。。。今年老左好多,追貼左

呢個廿年主題,係仲有一集架,估下影邊度?

ayclui:
係呀?我覺得有D技窮

「放空」少年:
er, 其實呢。。。。。張相係廿”多“年前影,你係未出世

black lab:
東京最高係邊座建築物?有幾高?

「逃‧大雨」「國‧擅離」,我的確諗緊點將D藝人名變做相片,睇下成唔成功先

ayclui:
我都比個勁

kateyip said...

點表達 "國.擅離" 呢 ?? @_@

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...