Monday, September 6, 2010

愛犬天地。。。。賣乜架呢?

噚日答案。。。好多人答中,賣蛇係好好賺架


﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
大家咁鍾意估野,今日繼續

愛犬天地。。。。賣乜架呢?


聽日開估

21 意見:

Tat said...

哈哈...
又出咗貓......

eric said...

要遮埋街名啊。好似我咁得閒嘅喺會用google map㗎!哈哈

supageti said...

好似係屯門喎 ~~~ 等我又查下 google map 先 ~~~ :p

l.minor said...

新張期內85折喎

unknown said...

我諗唔會噤容易ge....
我估小食店

naruto said...

Tat/eric/I.minor:
你班茅柴。。。諗住留番個街名,剩番D線索,你地就出貓

supageti:
連你都咁

馬田亨:
香港未來靠你啦,但估錯

卡臣 said...

我估賣毛公仔

naruto said...

卡臣:

星若 said...

唔好諗得咁複雜, 直接D, 是賣寵物用品的?

naruto said...

星若:
哈哈,以為我捉心理?

答案係錯嘅

星若 said...

又或者是寵物酒店?

naruto said...

星若:
錯啦,完全唔係呢科架

Tat said...

我算係咁啦,都無踼爆,唔似得D人咁講埋用乜嘢去搵。

ayclui said...

拍貓狗寫真...

Maisy said...

畀主人帶狗光顧的食店?
無理由係狗狗殯儀館吧?

naruto said...

Tat:
你兩個識架?咁話人

ayclui:
錯,唔使依正途諗

Maisy:
都錯,呵呵

Billy said...

賣衫?定係賣笑呀...

邪留丸~ said...

哈哈~
有人估中咗喎~
=P

naruto said...

Billy:
真係估嘅?

邪留丸~:
即係你都出貓啦

Billy said...

估中咗賣笑...好野

邪留丸~ said...

貓!?
我最鍾意架喎~
:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...