Saturday, September 4, 2010

大雨下的迷思

一落雨,快餐店,百貨公司,商業大廈就會推D遮袋出嚟,比你入去時袋起你把遮,唔好滴濕佢D地方

但係,佢隔離又會放一個垃圾桶,比你離開時掉個袋用

個桶真係好多袋呀

呢隻袋拎住走,除左濕datdat,仲要係長lielie,做垃圾袋都唔得;唔用佢又滴到通地濕,要清潔阿姐不停拖,又真係唔好意思,但拎左,地球多件垃圾,又悔疚

可唔可以發明一樣野解決到呢個問題呢?


﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
今日圖片
滂沱大雨中,盡責嘅員工四小強,唔理自己淋到濕透,依然洗街;好迷

14 意見:

ayclui said...

遮袋呢個問題已經有一個發明可以解決啦, 我公司樓下有一個特製嘅筒, 入邊係一堆海綿, 隊把遮落去隊幾野就會吸咗D水, 不過我見好少人用.

卡臣 said...

滂沱大雨中洗街?!

我都見過:
有次我在泳池游水,突然落雨,有泳客打傘

naruto said...

ayclui:
少人用咪即係唔成功囉,咁點解D人唔用?

卡臣:
泳客係著左泳衣(衭)?
泳客落左水定岸邊打傘?
泳客男定女?老定嫩?肥定瘦?靚定醜?

比D料嚟等我拼下個圖

Tat said...

曾經睇過D星期二檔案之類的節目,係探討膠袋呢個問題,原來係有一種自動分解成粉末的膠袋,但節目訪問過本地超市,認為城本太貴,唔會採用。

ayclui said...

特製嘅筒唔成功係因為無人知佢係乜...另外我諗D人費事等啩, 排住隊o黎等隊遮都好騎呢, 萬一唔識隊, 隊爛把遮咪仲蝕桌...:P
有機會我影張相你睇丫~

naruto said...

Tat:
我記得約十年前落膠袋廠已經有呢種自動分解膠袋,但貴好多,當時老闆都唔諗,但發展到今日,其實可以諗下喎!

ayclui:
聽咁講關宣傳同埋唔夠方便

l.minor said...

放筒我成日怕搵唔番,一係俾人”粒”咗,我成日俾人”粒”野架,唔可以放筒...

袋就一時時啦,有時都上office,費時用,有時我就突登”登”哂d水出黎,費時d水漏到周圍都係,冼到人

l.minor said...

落雨洗街無辦法,唔洗可能俾人扣錢...佢地應該外判哂

naruto said...

l.minor:
我都試過比人粒左把遮;“登極都有D,不過我多數都係咁做

洗街。。。我諗嘅同你的一樣,但係真係嘥人力,物力,水
仲”登“班工人慘,真係濕哂架

卡臣 said...

中年肥師奶
池邊打傘

kateyip said...

哈~~~ 卡臣, 大叔問左6個問題, 典解你只係答一句呢 ?? 莫非你覺得大叔知係肥 c 9 就唔會再追問 ??? hahaaaa

naruto said...

卡臣:
多謝資料提供

kateyip:
好彩唔係問我,我唔識答

卡臣 said...

Kateyip

naruto悟性高
答一句夠哂

supageti said...

我通常會用私家膠袋入住/抹乾啲水先入門口。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...