Friday, September 10, 2010

阿妹得獎。但我欲哭無淚

約一個月前,喺facebook見到milk攪左個寵物相嘅比賽,勝出嘅十名可以得到“寵物禮包”,我瞞住阿妹主人偷偷將呢張相參加比賽。。。


見好多人參加,諗住無乜機啦;上星期收到mail,話贏左,叫我印份野出嚟去鰂魚涌攞“寵物禮包”。。。。

好開心好開心,阿妹有獎呀;唔話比貓主聽,諗住將獎品送上時比個驚喜佢啦啦啦。。啦(跳哂線)

去到milk,比張mail佢,佢比份禮包嚟嚟嚟嚟嚟。。嚟嚟(越嚟越跳)


狗糧??????

我問阿女子:我隻貓嚟架喎

女子羞羞怯怯咁話:我地暫時得狗糧

我:暫時?即係遲D會有貓嘅

女子:mmmm。。。

我:得啦,anyway,多謝哂

喺條街度,攞住包狗糧,欲哭無淚

23 意見:

unknown said...

我笑左....
不過其實貓食唔食得ga?

naruto said...

馬田亨:
你食唔食?

卡臣 said...

恭喜先

仕急馬行田
貓餓食狗量

Alan So said...

我足足笑咗一分鐘。。。。多謝晒!!!!

我代亞妹多謝各位愛戴!!!

Tat said...

正,好鬼好笑
影貓送狗糧.....

best actor said...

哇哈哈哈﹐笑出聲。

Ogake 唔係有狗狗咩﹖

largeheadboy said...

我諗都照食架喇
我家姐隻狗都會食隻貓個兜啲貓糧~

Anonymous said...

狗糧?我以為只是普通零食狗餅

Coffee said...

香港人幾時都咁有幽默感!哈哈...

ayclui said...

呢個笑話好正喎...一場去到問下姐姐有無其他贈品換丫嘛...
包狗糧最後點處理呀?

Simon said...

Give that to Ogake la. i think he has not feed his dog for weeks now that he is so busy with his new job!

naruto said...

卡臣:
咦!我見到你寫咩C急咩野馬田(亨)喎

Alan So:
多乜謝呀!由原本諗住玩下,到見到太多人玩諗住無行,到話得左,諗住捧包禮物上嚟玩驚喜,點知見到狗糧,乜都玩完!

Tat:
係啦,寫明送狗糧咪無事囉,即係影兔魚鳥都係狗糧啦

best actor:
係呀,佢有呀。。。

largeheadboy:
無謂吖

Anonymous:
無咁好研究,見隻狗包裝已經吽哂,係狗餅嚟架

Coffee n Tea:
比人幽左一默

ayclui:
阿姐姐只係reception,佢都係照做架啦,唔通叫佢送多本milk咩,個個都提我ogake,就ogake la

Simon:
你稀客成咁都叫我比ogake,就咁話啦。。。。

ogake,收野呀

l.minor said...

琴晚睇完,訓著都笑醒,今朝刷牙都重笑僅...

naruto said...

l.minor:
使唔使開心成咁呀!

maymay said...

好好笑!
不過,咁冇誠意,我唔會攞囉,抗議呀~

Billy said...

Sorry, 我笑左!

Maisy said...

你隻貓好厲害呀。
只好賣咗包狗糧,買過包貓糧啦:)

zyeung said...

九吾搭八XD..........

naruto said...

maymay:
攞,唔攞咪車錢都蝕埋

Billy:
唔使sorry喎,呢篇擺明係好笑

Maisy:
隻貓唔係我架,artman同alan架

等價交換。。。有得諗喎

zyeung:
狗唔搭貓

Ogake said...

多謝Artman, Alan, Naruto~ 我小狗B冷手執包熱狗糧(實為狗餅), 多謝!

naruto said...

Ogake:
我要影小狗B

Anonymous said...

好鬼好笑

cat cant eat 狗糧

as cats eat relatively smaller portion than dog, so 狗糧 do not offer enough nutrition for cats for such small amount of portion.

naruto said...

樓上:
放心,我唔會比狗糧貓食,多謝

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...