Friday, September 17, 2010

笑笑小廣告

1/文化中心攞嘅宣傳單張。。。挪亞方舟

基督教而家真係勁呀,連粵劇都撈埋,主角仲要係文千歲;
但好似唔啱feel,九唔搭八喎!




2/都係文化中心攞嘅宣傳單張。。。黑柴﹣浪人之歌Dark Root of the Scream
唔好意思,呢張,資深讀者先識笑。



3/免費報紙廣告
補習社老師個個都執到自己明星咁,但有D野真係勉強無幸福,請睇以下例子。。。我諗起朱咪咪

17 意見:

卡臣 said...

三張都好爆呀

第一張...我一時間接受唔到呢個事實

第二張..黑柴幾多度呀?

第三張..唉,我認我樣貌歧視

Tat said...

1:爆
3:柒

naruto said...

卡臣:
第二張我諗你get唔到啦;呢度曾經有個浪人blog主叫黑柴

Tat:
如果”三“果三個要你選個最正嘅?你會揀邊個?

Tat said...

點選呀?
係「柒」架啦,差在係27、37定47咋

好,攪完笑,最爆一定係中間個位,如果唔係影埋佢件衫,你話佢係肥師奶,我會信囉,四眼個位真係呆滯中,最正常係個女人,個張相似街邊D「成功爭取」的區議員咁款。

Leo said...

嘩!柴九哥九個月冇蒲頭,好掛住佢呀!原來佢2010要型爆大家雙眼係咁解!

邪留丸~ said...

1. 九唔搭八...
2. 笑咗...(佢依家都唔係浪人喇~)
3. 中間嗰位...是男還是女??

largeheadboy said...

中間嗰位...是男還是女?? x2

ayclui said...

一開機見到第三張相, 爆笑~
四眼個位可以去拍電影 - 星爺果d極品綠葉~
大叔, 整多d 呢種奇趣系列丫

supageti said...

果幾位老師應該搵你幫下手 ~~~

卡臣 said...

唉, 我表錯情添

best actor said...

1) 唔知有無粵劇禁果﹐十誡﹐大衛與巨人呢﹖

2) 又唔知方舟上果D野獸邊位大佬官o黎分飾呢﹖

3) 至於果D補習巨星﹐D學生會唔會睇到分心﹖

naruto said...

Tat:
我比夠柒十柒

Leo:
佢最後果篇咪就係“銀”爆哂大家雙眼囉

邪留丸~:
2/勁呀下,收到風
3/叫FRED嘅,你話啦

largeheadboy:
叫FRED嘅,你話啦x2

ayclui:
哇!你估寫篇呢D易架,難過去影輯相呀。。。

同埋我個blog係走優雅路線架,其實

supageti:
我想戴個皇冠仔落中間個老師度囉,更嬌俏

best actor:
哎吔吔。。。小玉妻,快與大象上船啦呀~~
小玉妻fing髮20圈:你真係咁恨心唔理你娘親?
最後,大水淹至,隻船整唔起,完

naruto said...

卡臣:
唔知唔奇呀~

ayclui said...

大叔, 不如用你雙巧手(photoshop) 幫3位老師執執個"碌" 丫...我想睇吓點樣化腐朽為神奇呀!

小超人 said...

第三張中間果個想點
係米抄鄭中基
死啦d青春豆果個造型 =口=

naruto said...

ayclui:
哇!你當我好得閒呀?

小超人:
抄朱咪咪

邪留丸~ said...

咁呀...
佢係女囉~
你話佢似"朱咪咪"呀嗎~
即係你最like嘅...
"C啦"囉~
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...