Friday, September 24, 2010

港島南區 - 瀑

原來南區唔止華富邨有瀑布,仲有呢個;位於香港仔網球及壁球中心對面,工業學校隔離


呢個瀑布比較細,得幾層樓高,而佢隔離有條樓梯,所以試下上瀑布頂先。。。


1.上山啦
2.幾分鐘就行左一半啦
3.到頂啦到頂啦
4.原來瀑布頂係一個淺水灘,要行都仲有得行架
5.得我一丁友,梗係回頭啦;落山時要小心,樓梯太耐無人行,好多青苔
6.從瀑布頂望落嚟,係咪靚呢?


唔知有呢個瀑布啦啩?無人上過去啦啩?今次唔使做鄉下仔啦啩

10 意見:

largeheadboy said...

最叻你喇呢次~

supageti said...

你唔係鄉下仔囉 ~~~ :p

卡臣 said...

我聞所未聞
見所未見
大開我眼界呀

maymay said...

咁靜嘅地方,如果大叔跣親失救典算!

l.minor said...

咪就係,失救點算?唔好單拖去

naruto said...

largeheadboy:
使乜講,哼!

supageti:
我住城市島架

卡臣:
佢附近有個男界㖭呀

maymay:
我已經好好好小心架啦,放心啦

l.minor:
咁呢處突然發現啫,平時去影相通常都約左腳嘅

Anonymous said...

我唔識呢樹喎~
咁我嗎做咗"鄉下妹"囉...

XD

邪留丸~

naruto said...

邪留丸~:
村姑

邪留丸~ said...

你點會知道我個真名架!?

=~=

naruto said...

邪留丸~ :
因為我係村長

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...