Tuesday, September 21, 2010

風波下的風波

一號波時。。。。阿伯打架

唔知之前發生乜事,只係見到西裝伯落緊車,突然回身起腳踢後個阿伯,兩個摟作一團,我即刻走近D。。。。影相

拖拉左近一分鐘,開唔到車,C機幫口勸交。。西裝伯又唔落車,搵位坐喎;跟住開左車,唔知結局,我好失落



三號波時。。。。豐收呀
與老師,maymay,rempi,萊,largeheadboy,劉鄧做節,禮物成籮,多謝咁多位~好重(手)呀!

10 意見:

Leo said...

咁你送咗咩俾各路英雄呀?

largeheadboy said...

可惜無八號喇~

包黑糖咖哩好吸引喎!

ayclui said...

王林蘋果...正呀!

卡臣 said...

阿伯有火
兩人約埋去了保釣

supageti said...

保暖杯?

ROY said...

最重(手)肯定係個保溫杯啦~

naruto said...

Leo:
我D呀,都係D日式食品咁啦

largeheadboy:
係呀,咖喱正呀,咁深色更正,呵呵

ayclui:
王林呀?我都唔知㖭

卡臣:
係呀,好火呀

supageti:
保暖杯maymay架,比我焗胎菊架

ROY:
hehe,無以為報呀

l.minor said...

大豐收呀!正呀!

你影阿伯,走咁近,小心俾人拉上ding ding,跟住再拋番落車

maymay said...

都唔知d人咁燥做乜,一人讓一步,和諧d咪好囉~~

naruto said...

l.minor:
張相震架,我驚到手震呀

maymay:
又係果句,越嚟越多人痴線架?


(有D呀,會以自已個腩自豪架,痴線架)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...