Saturday, September 25, 2010

新景園 - 咖喱豬扒飯

睇blog嘅樂趣,其中一樣就係睇下其他blog主
﹣去邊度玩(好似意粉,老師去清境)。。。跟
﹣去邊度影相(好似I.minor去坪洲)。。。跟
﹣去邊度有好野食(又係I.minor,推介灣仔新景園豬扒)。。。又跟,睇下我嘅評語

上openrice見好多人推介咖喱豬扒飯同乾炒牛河,就食呢兩樣

例湯,正常野
碟菜,正常野
乾炒牛河,網上話好少見牛河可以炒得咁少油;但我呢碟,相都睇到,好肥呀
跟住到主角,咖喱豬扒飯;咖喱好香,唔錯,豬扒粉漿夠薄,咬落唔油,抵讚;但明顯用大量鬆肉粉,扣分;

但最失分係,食到一半牙肉已經開始腫,夜晚開始生飛滋,一係太熱氣,一係太多味精,我頂唔到呀!

所以乾炒牛河肥佬,咖喱豬扒飯我只可以比合格咋!

14 意見:

卡臣 said...

好邪惡呀啲食物!!(易肥)

maymay said...

食呢家野雖然話人人口味唔同,但好油同用太多鬆肉粉已經係唔合格!
都話網上嘅野信唔過架啦~~~

naruto said...

卡臣:
真係好易肥呀呢舖

maymay:
咁我食得麻煩D嘅,郁D又飛滋

邪留丸~ said...

牙肉腫!?
係唔係到期洗下啲牙仔呢~
:)

l.minor said...

咁枱舉我呀!

我嘅神級豬扒呀...

你原來食得辣呀?我頂唔到佢d咖哩,每次食完咖哩都成身汗...


我都等你介紹番地方影相同野食呀!

ayclui said...

新景園我經過幾十次都無入去幫襯, 因為時間唔啱...同埋D位好窄, 坐得唔舒服.
大叔D味精敏感症好攪笑, 我呢, 一食勁味精嘅食物就會渴睡, 真係大昏迷o架~

Tat said...

只係証明OPENRICE的人無錯,係佢地鐘意食多油重味精的食物,哈哈

supageti said...

我都幾鍾意依間既咖哩豬扒,不過好耐無食(因為好少去灣仔)~~~

Phil Chan said...

有友人話我聽,食得味精多,嗰晚會發好多唔知點樣但係癡哂線嘅夢,您有冇呀???

largeheadboy said...

我食過 lunch,剩係覺得好貴同好多人~

naruto said...

邪留丸~:
雖然真係夠期,但唔關事啦

l.minor:
咁啱你兩野都中我呀,但唔會去沙頭角釣魚囉

神級㖭呀,真唔好意思,踩你個神級豬扒

我今日去左處靚地方,但要揀相,有排至有得睇

ayclui:
平時味精最多係“kwok”喉,但老豆家姐都會食味精生飛滋;今次食到有味精又真係熱氣,唔知邊樣至係兇手

Tat:
有陣時OPENRICE真係信唔過,試過有D好多人讚,其實完全無特別,甚至差

supageti:
有車咪間中過海行下囉:)

Phil Chan:
我無,根本個人痴痴地,D夢都係

largeheadboy:
行好遠啫,仲唔係蛇王?

kateyip said...

間野好近我呀 !!!!!!! 不過真係好貴, 差不多50蚊一碟 g 扒飯...炒河都係, 好耐之前買過外買, 平 dd 2x 蚊有交易, 真係勁多鬆肉粉架~~~ 食都我面皮都鬆埋 :(

supageti said...

有車同過海有咩關係呢又?@@

largeheadboy said...

shh,唔好咁大聲~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...