Thursday, September 30, 2010

發惡夢

早兩晚嘅事。

發夢間中會夢見過左身十幾年嘅阿公,唔係同佢最親,但佢出現卻係最多。。。

今次個夢係咁嘅。。。

我同友人(唔知係邊個)一齊搭巴士上層,去到灣仔警署落唔到車,但去到六國飯店附近有個站,於是落車。

六國飯店門口變左用好多紅布掛住嘅帳簾,撥開入到去,見到三間餐廳,其中一間五個字,上至下頭三個字用金線銹,最底兩個字係白底毛筆字後釘上去,都係掛喺紅布帳簾上面;

作到去燈光陰暗,我行埋一張枱到,見到坐左幾個人,最右係阿公,我當時心諗:你咪死左架囉,點解。。。

再望向最左,係叔婆,都係已經走左嘅;有D驚,望埋阿公隔離果兩個男人,覺得佢地都係走嘅(但我唔記得係邊個)

仲有一個人,係三姨;我當時諗:三姨未死架喎

我就嚇醒左

點解D惡夢咁真架,仲係記得哂D detail位;醒時係連招版果五個字都記得架,最後一個係雞字,似餸名但解唔通嘅字;個紅色,真係咩野pantone都噏得出;

唔想發夢,諗晚瞓落床都有壓力

13 意見:

Low b said...

唔好再諗嘞!!! 早D訓啦!! Then you will have a nice sweet dream!!!

eric said...

快啲去見下三姨啦。
順便去拜下阿公啦。

邪留丸~ said...

係唔係呢排...
有壓力呀...?

largeheadboy said...

我尋晚都發咗個夢
同屋企人去食飯
但係啲服務超差
嬲到我唔肯食野
之後醒咗仲嬲緊~

naruto said...

Low b:
好彩噚晚瞓到,無夢

eric:
下星期本來就係拜阿公

邪留丸~:
可以話係完全無壓力

largeheadboy:
咁都嬲一餐,真係自已攞嚟

supageti said...

夢成日都發,不過通常醒左就唔記得 ~~~

卡臣 said...

你會唔會把這夢告訴三姨呢?

naruto said...

supageti:
平時D唔記得架

呢個同舊年果個都好清楚,有哂故事發展,唉

卡臣:
唔會啦

l.minor said...

我兩三個禮拜前都係狂發夢,又係好真,發到我夢醒咗~~跟住用咗成粒鐘先訓得返,我而家只係記得個夢都幾恐怖下,不過內容巳經唔記得

Artman said...

我想問...其實個夢惡在邊度呢?

naruto said...

l.minor:
唔記得好過啦

Artman:
惡在...夢入面都記得佢地走左,但自己喺度

聶秀康 said...

夢是日常的反映,可能屋企人掛住你呀...火影

naruto said...

聶秀康:
三姨唔會掛住我囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...