Wednesday, May 28, 2008

床底寶箱之史前時間錦囊(一)

睇卡通成日有話將D"貴重"物件放落時間錦囊,等廿年後打開,等自己有個回憶,我都有一個,仲真係廿年無開過。
前牌番老家執房,剿到佢,個心真係震咗一震,打開。。。除咗搵翻D遺忘咗嘅回憶,仲笑到趴咗喺地,原來全部係我作為TVB FANS嘅成長紀錄。


曾經參加競猜“健美小姐誰是冠亞季軍"遊戲,估中哂,即係連馬清儀都估中,以為有大獎,點知K﹣100用架水泥車(田螺車)嚟抽,當然抽唔中,但獲得安慰獎,居然連封信都未掉;TVB祝我生活愉快呀!


獎品係鎖匙扣兩個,其他D完全無印象點拎番嚟!


聽日繼續,一件騎呢過一件

後記:老家個牀底先至嚇死人,咩都有,仲搵到好多錢呀(舊嗰D)

12 意見:

Ogake said...

"現場既觀眾都可以得到名貴禮物一份!"
->咪就係你D鎖匙扣既由來囉~

supageti said...

我都去過現場睇歡樂今宵(廣播道),不過無咩印象有紀念品 ~

Anonymous said...

哈哈~咁都估得中
好西利呀~

Artman said...

我當年好鍾意何美婷架
最記得當年馬清儀做某個動作好似摩打一樣超快...

naruto said...

OGAKE:
我無去過現場喎!懶醒

supageti:
唔係有油呀,,洗頭水派架咩?

邪留丸~:
港姐都中好多屆呀!包括李美珊

naruto said...

Artman:
唔係鍾意梅小慧咩?

CH Mak said...

阿寶 Francis said...

健美小姐你估得中?!? 勁~!!!
咁鬼多人, 好難估....同埋,標準好難知...
何美婷勁似d 表姐, 表妹feel, 其實梅小惠喺嗰度黎講算ok 啦~!!! 馬清儀係fit , 但唔係靚..不過冇人話健美小姐係算最靚喎~!
我諗Artman佢話似摩打嗰個動作, 係佢地唔知入左最後幾強既環節, 要烏低身跟起向左向右按掣,數到最多下就win~!

supageti said...

好似無喎,淨係醒左個大特寫,搞到母親大人第二日俾 d 街坊問長問短,哈哈 ~~

naruto said...

CH Mak:
我都服你,唔駛做

阿寶 Francis:
我當時真係以為中大獎架!
好似仲有個林河廷都幾靚架

supageti:
你無帶個fans牌遮住個樣咩?

阿寶 Francis said...

我記得嗰時住舊屋既時候...健美小姐宣佈冠軍後, 成幢樓噓足一分鐘, 噓到真係震架~!!!

卡臣 said...

馬清儀都被你估中
獨具慧眼呀你

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...