Saturday, May 17, 2008

煮飯仔

四月尾開始工作量突然大減,喺屋企踎凳之餘,玩吓煮飯仔

煎雞翼,睇supageti個blog照跟,加咗自加種迷迭香餣味+荷包蛋,出嚟效果一流。加埋兩碗飯,飽哂。﹣超good。(Thank You意粉)


溏心蛋㗎喱牛肉飯 ﹣好成功


羅宋湯 ﹣一向煲開,為健康無落茄糕始終爭D


菜苗肉片豆腐泡飯 ﹣ 樣衰衰但好開胃


疑似雞蛋仔 ﹣用雞蛋仔漿放落架三文治機,純粹玩野,味道得但唔脆


大頭菜豬肉餅 ﹣食極唔厭


玉盤艷素,用海南雞湯蒸冬瓜,原來咁易整,夏天精選


今日新鮮出爐,咖喱雞翼魚蛋紅雜米飯(D米喺泰國買,好正),配車厘COKE一流


有咁耐風流,有咁耐XX,踏入五月連瞓都唔夠時間,不過D Job好好玩,好有滿足感。

9 意見:

Anonymous said...

住家菜喎!

幾時宴客先。:P

F4 said...

伙原來識煮野食. 好野.

Ogake said...

自己識煮野食~好叻~我只係識煮公仔麵~~

Anonymous said...

識煮嘢食嘅男人,
會好受女仔歡迎架喎~
naruto叔叔~
呵呵呵~

naruto said...

karvitz:
係唔驚中毒呀?

F4:
你都識煮吖,三礶忌廉湯吖嘛!我有睇喎!

OGAKE:
自己煮無味精少油健康D

邪留丸~ :
呵呵呵~唔覺嘅

supageti said...

我一向都唔用茄羔,落多幾個番茄咪得囉。

p.s. 我好羨慕人地有個識煮飯既另一半,哈哈 ~

F4 said...

相比你的美食,
我的三礶忌廉湯算得什麼.
哈哈!

阿寶 Francis said...

嘩!!! 個迷迭香雞翼好想食一隻喎!!!!

CH Mak said...

三文治雞蛋仔勁好笑。:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...