Thursday, May 22, 2008

收到朋友的E-mail。。。

1/天災...人禍....地震...巧合???
怎麼就這麼巧合
1月25日,雪災=天災
3月14日,藏獨=人禍
5月12日,地震=地災
1+2+5=08
3+1+4=08
5+1+2=08
08年08月08日奧運會
巧合?
天哪 怎麼就這麼巧合
5月12日,距離 8月8日 ,是88天

2/一個福娃頭上是風箏,代表濰坊,於是山東出軌了;
一個福娃是藏羚羊,於是西藏出事了;
一個福娃是火炬,於是火炬出事了;
一個福娃是熊貓,於是四川出事了;
現在還剩一條魚,下一個不會就是海邊的城市吧!


3/真是佩服李白,在唐朝就知道今年奧運、地震,
  北暮蒼山蘭舟四,
  京無落霞綴清川。
  奧年葉落緣分地,
  運水微漾人卻震。

前四個字---北京奧運
後四個字---四川地震

好驚呀!由其係第三個

10 意見:

supageti said...

我今朝都收到依個貓喎 ~

放心啦,第三係老作,其他又真係好巧合。

naruto said...

唔怪得之我未讀過呢首詩啦!

Gary Lam said...

都有人話年頭既雪災都係其中之一喎~
如果係既話, 咁咪齊哂囉~
話哂雪都係同水有關.
落雪無魚釣....

Ogake said...

第3首詩點都解唔通,擺明老作~

Anonymous said...

驚..... > <

naruto said...

Gary Lam:
有D驚天奪寶feel,憑五隻福娃預測國難。。。
其實中間隻火火發生嘅事件同其他唔同,其他都係天災,意外,有傷亡,火炬事件係人為,無傷亡。

OGAKE:
李白D詩對我嚟講成日都唔通架啦!不過“運水微漾人卻震"幾好笑。

邪留丸...:
係驚D人唭得閑諗到D咁嘅嘢,都算係民間智慧

阿寶 Francis said...

其實我覺得呢個email 好無聊.....

largeheadboy said...

第三首詩有好多個版本架,例如

日暮蒼山蘭舟小
本無落霞綴清泉
去年葉落緣分定
死水微漾人卻亡

法暮蒼山蘭舟家
國無落霞綴清樂
去年葉落緣分福
死水微漾人卻亡

naruto said...

阿寶 Francis:
係啦,仲無聊過我!

largeheadboy:
今日都睇咗,又突顯到“小家“嘅一面

卡臣 said...

原來李白那詩是假的
嚇得我吖

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...