Thursday, May 8, 2008

快獸曼谷遊 ﹣住

每次去曼谷,酒店都係好重要嘅一環,因為實在太多選擇,我會揀四星嘅,交通方便,少旅行團同一定要有泳池,今次呢間叫Park Plaza Sukhumvit Bangkok,住三晚平均HK$790一晚,一月試業,三月正式開張,好新。
Lobby超細,擺明係boutique hotel味嘅商務酒店,交通的確方便,行三分鐘就到Asok BTS站及Sukhumvit MRT站


訂房時要求no smoking & high floor,全部達到,仲比個頂樓房(15F),開心;間房幾靚


有大電視,DVD機,wi-fi,毛巾大象同welcome gift


電視無咗Channel V同MTV台,但竟然有NOW,而最貼心係有齊萬能蘇


厠所有頭頂大花灑,舒服,但第一日去水渠有D塞,花灑架仲爛埋,要叫佢修理修理


重要一環,泳池。。。行一層上天台就到,細就細D,但夠用


泳池仲播住Modern Jazz,連MP3都唔駛帶,一邊哂太陽一邊聽歌,瞓咗


天台望出去,原來曼谷越嚟越有大都會感覺(只限遠睇)


行完街,游水都已經吃力,對住迷你Gym Room,無心兼無力


每朝都係食酒店早餐普飛,格局幾新;從早餐所見,住客港人約佔30%,日本人佔50%,其餘外藉,頗寧靜,舒服


呢度係三日部份嘅早餐相(我呢牌咁大食,點會得咁少),泰國蛋永遠好食,沙律正,麵包唔得,烘咗都“UN“,其餘一般


總括咁嘅價錢我滿意嘅,無咩驚喜,細節位好多地方都需要改善,啱啱收到酒店嘅E-mail,想我地比意見,今晚會打篇論文比佢,希望佢越做越好啦!

15 意見:

Ogake said...

喂~你間酒店都幾靚幾摩登渦,隻象仔公仔同毛巾最得意呀!

CH Mak said...

估唔到快獸食量驚人。酒店看來不錯。。。天台泳池應該陽光充沛。:)

Anonymous said...

間酒店好靚啊
我仲等緊你啲泳褲相呢~~

黑柴 said...

毛巾大象...諗起小新!

精品酒店有個人風格,但管理通常無大酒店咁完善.不過還是喜歡,起碼有新鮮感,無咁悶蛋!

Anonymous said...

想問naruto叔叔...
毛巾大象係一條毛巾定係兩條毛巾組成架?
有冇肢解咗嚟研究吓呢?
好得意呀隻大象~

男人老狗 said...

我都鍾意住新酒店,貪D野無咁殘,但你個花洒架咁化學,有D出奇!

個早餐好似幾得喎,最想食隻蛋。

naruto said...

OGAKE:
間酒店唔係我架,係就發達啦!招呼哂你地去都得啦!
隻象仔喺夜市見到有得賣,唔貴架!不過勝在小小心意。

CH Mak:
喂,攪清楚,大食嗰個係我,唔係快獸。
天台泳池因附近大廈問題,要8:30am至有太陽,而四點後又比自己個gym room遮住,但其他時間充沛,仲同個天好似好近。

欣宜:
咁你慢慢等啦!

黑柴:
小新,好野嚟喎!
唔駛太grand,鍾意新設計,住呢類就最啱!反而唔鍾意大酒店,無gel頭都好似影衰自己咁,有壓力。

邪留丸~:
細侄女,無解開睇,所以唔知喎!

男人老狗:
蛋真係好得,但麵包同牛油失手,令我有D“R“頭

間酒店好多小問題,花灑係最大件事,其他小事包括。。。
*無㩒make up room就真係無執房
*話比你late check out但張入房咭過咗十二點入唔到
*條舖地毛巾放喺花灑間門口,但會"kick"住棟門開唔到
*夜晚食完紅毛丹將D垃圾放喺厠所,第二朝出現蟻路
*因為住頂樓,每朝六點都會有一下開摩打聲,幾大聲架,我懶瞓就無咩影響,其他人實投訴啦!

Leo said...

"食"同"買"之後,續集應該係"瞓"喎!應該好香艷架喎,點會叫"住"咁寡先?

你咪有福仔隻靚碟囉?點解...唔通係快獸想要?卡卡!

naruto said...

leo:
照你咁講, “瞓“之後一定係“疴“,想寫好耐啦!

我未有福仔隻碟,只有樽油

largeheadboy said...

好得咁喎!
成日都想過去度個周末,但永遠都有更想去的地方去。

naruto said...

largeheadboy:
始終平平地又近,當行個圈,食吓野都幾好嘅!

Anonymous said...

hmm.. 去泰國住要平均$800 一晚,又好似貴左小小。加上酒店仍有不少要改善的地方,好似唔算得佳選啦!

但我喜歡早餐蒲飛好似好正,好多野食,岩晒。

naruto said...

$700-$900算係正常價位,其實搵咗間只需$5xx,但得三星,下次先!

泰囼嘅早餐蒲飛真係好正,朝朝都食四轉,抵呀!

卡臣 said...

睇到我痕哂
勁想去

naruto said...

卡臣;
痕咪去囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...