Wednesday, May 7, 2008

快獸曼谷遊 ﹣食

屋企人成日問唔好海鮮嘅我去到泰國食D咩,我覺得好多嘢食仲好好食㖭喎,呢度係我四日嚟嘅清單

到埗第一餐,走去姐鵝,舊年第一次幫趁,食咗一生人第一隻蟹,今次再叫黑椒炒蟹,好惹味,完全唔鯹,加埋飛天通菜,春卷,我比四星粒


行Emporium,食Greyhound,每次嚟必食,刨冰檸檬茶爽透心,芒果配椰子雪糕加糯米飯,一絕


我比五星滿分


第二日食完早餐,見到街頭燒蕉,食落似大樹菠蘿,好特別


下午去Central World食Mos Burger,點知Waitress倒瀉可樂到朋友袋上,手忙腳亂,無影相
晚上去Bazilico食晚飯,雲吞一流,比四星


第三日行Siam Paragon,喺Food Court食碗魚蛋粉,魚蛋始終香港好味,但湯底一流,三星


Peninsula High Tea,好掂,五粒滿分


行過Siam Centre繼續吃,haagen dazs,飽哂


夜晚Siam Square食Ban Khun Mae,正宗泰菜,兩人餐400銖,好味到不得了,五星


見時間尚早,去埋唐人街,嚟過泰國十幾次,都係第一次去,食咗碗燕窩,好一般,阿媽整得好味D,二星


晚晚酒店都會食生果,我最鍾意食山竹,加埋金柚,飽突


第四日食街邊檔,樣樣齊湯河,Paragon好味D,三星


最後機場食多餐,叫桃茶比礶lipton,無誠意,二星

10 意見:

Ogake said...

嘩!!你D野食好好味咁渦~點解我去見唔到呢D野既????

Wordy said...

Siam Square 的 Ban Khun Mae 幾吸引

largeheadboy said...

呢啲就真係美食天堂啊!

Artman said...

姐鵝我地都有去呀, 請留意我第三天行程. greyhound經過但最後都冇食到.

你d相真係靚好多喎

Anonymous said...

快獸...你就好喇~
又可以去咁多地方又可以跟主人食咁多嘢...
羨慕史lu... =3=

黑柴 said...

3.....睇到流口水,好想食!!

男人老狗 said...

食咁多好野,肥咗又靚咗?

naruto said...

OGAKE:
做哂功課至去架嘛

Wordy:
呢間誠意推介

largeheadboy:
咁同日本比,邊度好食D?

Artman:
Grayhound我每次都去,佢嘅意粉好好好得,裝修好價錢唔貴,將泰菜元素加入西餐,最近仲攞埋獎,勁嘢嚟架!喺Paragon嘅Another hound環境仲靚D,下次要食啦!

你D相都唔錯喎!

邪留丸~ :
D史唔值得羨慕

黑柴:
你成日走圍飛,大把好野食啦!

男人老狗:
唔肥不特止,好似仲瘦咗!我唔靚但英,yeah!

largeheadboy said...

各有各啊!但見你啲相好似曼谷得啲!^o^

naruto said...

曼谷食嘢勝在平,包裝靚

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...