Tuesday, May 13, 2008

第二季爛歌金曲鬥一番。。。第四回

上回峰迴路轉,由領先到落後,以為輸梗,點知最後兩日又離奇得到幾票WIN埋,真係一額汗,多謝投咗我票嘅Blog友


上星期從Blog友"四十一健"得到數隻“福仔愛多八十年"CD,都估到入面一定有好嘢!揀隻快歌嚟出戰 ﹣"午夜場“


有幾可聽到顔生唱快歌,幾好笑架,今次大家應該聽得好開心


午夜場歌詞

編寫好的戲劇 刪改好的故事
誰介意每一佈局是否
預伏著重大意義

不精心的策劃 不誇張的對白
彈與讚 也都煽動一番 
感想盡量瀰漫

# 零碎的畫面聲響響遍午夜場
人盡量落力笑罵
踏進了街中歸家 黑暗已罩下
難辨別現實真假
讓殘餘霓虹刻意裝飾漆黑晚空
彷彿已經沒午夜

* 不相干的散聚 不傷心的眼淚
無數次戲院裡面公演
落幕後自動散逸
得不到的快樂 驅不走的冷漠
同化作刺激眼淚的光
此刻活現銀幕

Repeat *##

又睇下ogake出咩爛歌同我鬥

今期改咗個投票方法,要大家喺呢度或者ogake邊留個言比吓意見,同寫埋你揀邊首,都係覺得咁樣親近D,等你投票呀!

6 意見:

Anonymous said...

除咗條voice track好似冇做過mixing效果之外,呢首歌好似冇乜問題。顏生唱功好...raw,仲硬生生咁present把人聲出嚟,如果唔係,呢首歌應該會好聽d。
但係你對手首歌仲爛d喎,所以...

Anonymous said...

我愛福仔 ~~ >3<
今期投方小姐!

Leo said...

方小姐果隻好有風格喎,福仔呢隻係舊歌,唱功唔及《愛多80年》咁成熟,啲詞,只可以話林夕都不過係人唔係神咁囉!投你!

naruto said...

black lab, 欣宜:
多謝投票,雖然唔係投我

leo:
有一票,yeah!多謝

Anonymous said...

火影 this time really 搏大霧...
mo la, no more iron vote.
貪就手一有碟就派台先搞成咁炸你

上個禮拜掛住去旅行唔得閒投
今個禮拜繼續旅程重有兩個星期!

naruto said...

Dragon GIrl:
旅行都嚟投票,好緊動,雖然唔係投我,我覺得顔生幾爛架,點知得一票,woo,woo

原來上星期你無投,阿秋生差D輸呀!
你而家喺邊?玩得開心D啦!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...