Sunday, May 18, 2008

精選圖片﹣晴天娘

又係呢個波,上次地球儀,今次再去已變身“晴天娘“,夠創意,我鍾意。

7 意見:

largeheadboy said...

咁咪仲靚仲可愛!

Anonymous said...

米住先!你有冇分畫架...咁有創意~
naruto叔叔...
?.?
不過真係幾得意喎~
i like~

Ogake said...

好有文化氣息~~快D吸多幾口氣啦~~

naruto said...

largeheadboy:/邪留丸~/OGAKE:
我無份畫,我有公德架!
文化氣息囉喎!我一日住喺度都有嘅!

Anonymous said...

我一睇都覺得係你畫的…

卡臣 said...

原來是街頭grafitti

naruto said...

卡臣:
好型呢!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...