Monday, May 12, 2008

新世紀福音廣埸特約 - 今日咬乜嘢

喺新世紀福音廣埸睇完戲,揾嘢咬,最後揀咗pop guy cafe,今次揀咗"日式咖喱肉丸蛋炸蝦天婦羅飯伴薯條"+雪糕乳酸飲品,仲送木糖布甸

咖喱好味,炸蝦個脆漿太厚,有D"漏“,薯條好得


甜品幾好味,諗起會員價只需$72更覺好味,抵呀!


飽飽,好幸福呀!

ps:觀賞人數不知不覺原來到咗二萬,impossible!

7 意見:

Anonymous said...

點解我未去過新世紀福音廣埸及pop guy cafe 呢?哈哈

Leo said...

$72 for a casual dinner set is cheeeeeeeeeeeeeeeeap? u r so not TSW!

Anonymous said...

恭喜晒~naruto叔叔
不過你橙色嗰行嘢好攞命...

Anonymous said...

pop guy cafe 個名襯你 perfect match !!

Ogake said...

真係好好味咁渦~Pop guy cafe我一直都覺得佢好貴,所以好少去~

naruto said...

karvitz:
你“背“囉!

Leo:
咁多嘢食算OK啦!我唔係好悲情就真嘅!

邪留丸~ :
聽哂你話,deleted。你恭喜我咩嘢?

欣宜:
多謝

OGAKE:
而家食晚飯,環境舒舒服服嘅都要呢個價以上架啦!你有咩好介紹?

Anonymous said...

我恭喜你有成
二萬幾個"粉絲"
睇你寫嘅嘢呀~
唔通會恭喜你"有喜"咩~
豬仔~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...