Friday, May 9, 2008

快獸曼谷遊 ﹣玩

大部份景點以前都去過,只有Siam Ocean World未去過,舊年團友嫌悶同票價貴,今次變成旅遊重點,我自細鍾意海,所以都有D寄望


HK$180包入場費/玻璃船/4D大電影/兩杯大百事,都算抵睇;其實魚嘅種類吸引,鑽沙嘅蛇仔魚,鸚鵡螺好可愛


玻璃船有專人講解,水入面有巨大鯊魚,快獸驚到打冷震


最大賣點﹣水底隧道,好壯觀


海底天使,之前日本睇過一次,真係超靚


水母已經係必備嘅皇牌


海獺好百厭


仲有“雕“鼠


好大隻海龜


同埋企鵝


仲有大蛇,只比摸,無得擺上身,質地好似膠水喉。(我呢個嚇到呆嘅表情係唔係做得好好呢!)


總括嚟講,同橫濱,大阪水族館就真係輸哂,人流較稀疏,4D電影直頭唔掂,但行街行到攰,入嚟睇吓都幾好㗎!

10 意見:

Anonymous said...

咦!最尾張相真係有點神情呆滯喎!(唔似係扮喎)

玩蛇?都係留返俾李33 啦!:P

naruto said...

karvitz:
答埋你至瞓!
真係扮架,另外一張係想一啖咬落去,影得好醜樣,所以出呢張囉!本來想攪上身玩,阿姐唔比!

ps:我好鍾意蛇蟲鼠蟻架!

Anonymous said...

naruto叔叔 你同d蛇虫鼠蟻好夾啊 !!

男人老狗 said...

成$180一個人,都幾貴,個價錢可以去海馬公園lu.

你想擺條蛇上頸想扮郭秀雲呀?

Ogake said...

唔得渦~交唔到戲渦~~邊係嚇到呆呀~~

Anonymous said...

naruto叔叔...
你個樣好得意呀~^o^

largeheadboy said...

大阪嗰個真係好得啊!
呢個睇落都唔差吖!

naruto said...

欣宜:
多謝

男人老狗:
我鍾意郭少芸多D

OGAKE:
我做得好好架,係個攝影師影得唔好

邪留丸~ :
下次應該咁講:你個樣好得呀~^o^,打少一個字,開心好多

largeheadboy:
大阪得好好好多

黑柴 said...

攪條蛇上身玩? 你都好大膽喎,唔怕咬咩?

naruto said...

黑柴:
擺得喺度都唔會有毒啦!怕咩喎!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...