Saturday, May 24, 2008

數碼暴龍

工作關係,最近經常返舊公司,離開咗八年,大部份同事都走咗,連公司都搬咗去數碼港;一返去第一個job就衝衝衝,今日終於可以食個靚Lunch.

老閶拍板,佢揀咗喺商場嘅紫雲軒


聽講厨師係李澤楷專誠由大陸邀請嚟開舖,但數碼港人跡罕至,day day拍烏蠅,只靠楷楷每月包場維持生計;唔知會唔會見到isabella呢。


原來我嘅大食已經係人都知,老閶嗌咗四個Lunch三個人食,但第四個餐我食咗一半以上
頭盤:有1/南瓜湯"或“2/叉燒煎餅...煎餅好得


主菜:3/海鮮天使麵...好好味,4/露絲馬莉雞扒...正路咗D


一個午餐連綠茶或啡唔駛$60,係咪抵到爛呢!(以上係兩個餐)


跟住嗌甜品,5/荔枝雪糕($18),好奶味但係好爽...OK,6/蘋果批($88)都幾大個,大過手掌,仲有舊芒果雪糕,又係我食最多


臨走侍應生叫我做埋VIP啦,但仲mug鬼同我全程講英文?

ps:邊個想食呀?我有Discount呀!

12 意見:

Anonymous said...

一個餐份量咁少
我都食到兩個呀

largeheadboy said...

$88 個蘋果批?我冇睇錯啊呵?

Leo said...

有食神噃!

我想試呀,但你有折,我冇嘛!

我有時夜晚都會去數碼港睇戲,順便食埋飯都好,唔知晚餐咩價錢呢?

Anonymous said...

我去~
係唔係同我一齊去食先~

supageti said...

你請牙?

Anonymous said...

個餐O甘細, 食3個都K啦....個DISCOUNT 有無90% OFF 先?....MEOW~

naruto said...

欣宜:
其實唔算細架,我影得唔好咋!

largeheadboy:
無睇錯,貴過正餐

Leo:
我問吓先!

邪留丸~ :
平日午餐喎!你得咩?

supageti:
慶祝你無事,食咩都請你啦!

小貓仙男:
折咗啦!要有vip card先至係呢個價

Ogake said...

呢間野我睇雜誌介紹過,超高檔~

男人老狗 said...

地方好似非常闊落,食餐晏都好似包場咁,好豪啊!

naruto said...

OGAKE:
咁先至襯我嘛

男人老狗:
唔係好似非常闊落,係真係非常闊落,其實當日差唔多滿座,係唔係影得好好呢?

supageti said...

依家好少後生咁識做,哈哈 ~

Anonymous said...

唔好意思~
我係放平日嘅,你係唔係同我一齊去食呀~
呵呵呵~
唔信可以問下老狗架~
yeah~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...