Monday, May 5, 2008

快獸曼谷遊 ﹣買

翻查護照紀錄,由2000年開始,為公為放假今次已是第十一次去曼谷,基本上差不多係返鄉下;

一落機即感受到最親切嘅火熱氣溫,不過最後一日去翟度翟就連我都頂唔順,見到自己啲汗濕透全身再由大脾流落對祙度,真係有啲虛脫。
今日先睇吓買咗啲咩。。。

A.POPEYE粟米片
B.熊仔朱古力,只買10銖
C.卡式帶notebook
D.Gatsby洗面膏
E.林真香手信,點都要買D
F.芝麻味百力滋
G.原子筆(5銖)
H.泰國傳統味香梘,10銖一件
I.章腦味香梘
J.熱疿粉
K.葵花子,好味
L.notebook
M.舊年買以為係綠茶,點知飲完發生“厄瓜多爾"現象,先知原來係減肥茶;今次買嚟整蠱人


N.足球遊戲機
O.T-Shirt兩件
P.泰國毛巾出名平又靚,翟度翟買,55銖一條,買咗兩條
Q.朱古力威化
R.Loreal洗面膏,平香港一半
S.Boots Eye Gel,幫人買
T.去完旅行要慳啲洗,食即食麵,6銖一包
U.細細包脆片,5銖一包,一個人食啱啱好
V.葵花子,好好食,再買

6 意見:

Wordy said...

講到泰國幾平幾吸引,除左熱,我重停留係「古靈精怪東南亞」既階段,送個 package 俾我都唔想去

Ogake said...

嘩~你返鄉下買到咁多野~~~~
我超暗淡~無咩收鑊~~

黑柴 said...

啲汗濕透全身再由大脾流落對祙度...咁你係咪著短褲?啲人有無以為你中暑失禁而伸出援手呢?

Artman said...

首先多謝你在我個blog既留言, 依家隻腳ok啦, 偶爾隱隱作痛, 唔理佢住.

曼谷trip...死剩半條命都要去啦..好快會post相, 大多數係食物相...哈哈

naruto said...

wordy:
就係中意佢嘅熱

OGAKE:
你唔買啫!

黑柴:
梗係著短褲啦!仲邊有得失禁吖!流都流哂啦!

Artman:
咁客氣架!隻腳無事就好,快D post相,等住睇

Ogake said...

唔知幫你處理中暑定處理你失禁先好呢~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...