Tuesday, May 6, 2008

第二季爛歌金曲鬥一番。。。第三回 變身

上回咁多人支持下最後輸一票,10:9...好可憐。但係竟然有21人投票,勁呀!


今次我出黃秋生。。。來自第一回爛歌王劉以達同一張大碟,歌名係"變身"




唱功一流,低音走,高音拆,詞爛曲精,聽到你"抽身"走人


歌詞



睇下ogake出咩爛歌,然後投票啦!

15 意見:

男人老狗 said...

夜媽媽聽D咁嘅歌,想我俾鄰居投訴定想我瞓唔著,%$#@*&^xyz

好...我投你票兼投降了!

Anonymous said...

好一首驚蟄主題曲, 歌者唱完都唔敢聽返, 你竟然....有!
今個星期你唔贏乜..都..得!

Anonymous said...

投咗你一票!!

Anonymous said...

其實爛歌入圍有冇標準架?
係咪起碼都要 "唱" 出嚟先得?
好似呢首咁讀出嚟算唔算係唱歌架?

naruto said...

男人老狗:
我揀歌聽得仲多,聽到忽忽地,想唱吓忽忽鬼話鬼忽忽...

朱朋:
你信心仲強過我,上個禮拜我夠以為win硬啦

欣宜:
多謝欣宜

black lab:
無特別標準,大家把尺唔同,就用你嘅標準就得!
ps:我當佢rap咋!

Anonymous said...

點解換咗個投票方法後
票數會飊升咁多
會唔會有造馬成份??

Anonymous said...

I agree with 欣宜 la. We should ask all voters to leave comments when they vote...

naruto said...

欣宜/Dragon GIrl:
如果一定要leave comments,咁即係變返以前一樣,要同ogake傾傾先!

神父 said...

唔好意思我想問下...
咁耐以黎, 你地d金曲有冇出過以下呢隻極品? (其實有幾隻相關既都好"極品"下, 不過呢隻一定排第一)

http://hk.youtube.com/watch?v=pttpiTEgCug

Kong Liz 江欣慈: 蔡慧玲 (MV)

黑柴 said...

你唔贏我請你食飯唱K,贏咗掉番轉!

我之前有問過一人投二票你地知唔知?

Ogake said...

神父:
我有呢隻碟呀,多謝你既提示,就排期出呢隻啦~~

黑柴:
其實已設定同一部電腦或同一個IP都不能再投架喇,但都可能排除唔晒任何投2票既方法既。
依你所講,即係係唔係都有餐食~我又去~

naruto said...

神父:
未出現,不過以我對手嘅買碟習慣,佢應該有。

黑柴:
玩咁大?據ogake講,基本一台電腦只可投一次,但你有幾台電腦我都控制唔到喎!始終都係一場遊戲,攞嚟開心吓。

陳娃 said...

終於找到love 只能夠算西歌, 我仲好鍾意! 聽左兩次 ..唔算爛歌

我投變身一票!!

naruto said...

Willy:
又多一票,多謝哂

Anonymous said...

雖然遲左,不過隔離個首真係幾好聽囉
黃抽身果然勁!

抵你贏啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...