Sunday, May 4, 2008

精選圖片﹣哂被

"砵"一聲就玩完四日三夜,曼谷嘅相就未有啦,睇住張天水圍正野先住.......

喺公園同天橋圍欄哂被已經滿足唔到天水圍嘅居民,咁都諗到都真係寫個服字。

9 意見:

男人老狗 said...

咦,天水圍開水母館呀,D水母好cute呀!

Anonymous said...

我仲以為有你泰國啲泳褲相睇添!!
失望耶 ~~

supageti said...

我仲以為係你個頭添,哈哈 ~

Anonymous said...

水晶球嚟架~
吉普賽女郎呢 ?。?

Anonymous said...

烏卒卒...
有請虫虫姐姐...

largeheadboy said...

哈哈,好有創意喎!

naruto said...

男人老狗:
呢隻水母仲有續集,遲D會寫埋

欣宜:
有泳褲相你就真係失望喇!

supageti said:
我個頭無咁大喎!

邪留丸~:
你講哂被個阿嬋呀?

karvitz:
蟲蟲姐姐返咗去國內拍拖返唔到嚟,我地請住purple姐姐先啦!

largeheadboy:
我覺得個波仲汚糟過佢張被

Ogake said...

太空館天像廳

CH Mak said...

是太空降落在天水圍的石敢當嗎?Cute.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...