Tuesday, September 1, 2009

靠"運"過活可行嗎?

話說細個睇過一篇報章報導,話美國有個人唔返工,日日靠參加抽獎買彩票過活,最後發埋達;秘訣就係乜都參加。當時都有諗係唔係得架呢!

又話說,小弟自小已經係個邪人,麻雀呀十三張呀可以連揸幾舖奇牌,試過玩到斷咗D啤牌腳,因為十三張五舖入面報到左三舖加一舖四條,朋友發哂脾氣唔玩呀!

抽獎呢,第一份工(細公司)聖誕大獎我抽到,但係只係沐浴禮包,到大公司都抽到相機呀,禮券咁囉;總之細獎有份,大獎無緣!

當然有勁好時亦有勁衰。有時黑仔到投哂降。。。

啱啱過左嘅八月份,決定試下D運究竟可唔可以當飯食,玩抽獎,玩網上遊戲,有D要寄信及回郵信封,投資左$42買郵票及信封,回報有幾多?

機票呀酒店呀電腦呀,全部無份,但都中左幾野。。。

6/ 掌之貼。。。寄回郵信封就攞到,唔駛抽


5/ 呢個唔知算唔算抽獎(OK便利店紙巾coupon),竟然有一半都抽到$1同$2,總共6張


4/機器俠首映戲飛兩張(新假期),其他戲全部抽唔到


3/ 最surprise係last得耐。。。Neutrogena全效美白面膜組合,佢話值$229喎,但要去柴灣攞,車錢都蝕呀!(新假期網上遊戲)

2/ DOVE三樽(U magazine網上遊戲)
要去北角攞,竟然見到有人抽到四次,即係十二樽,十二樽喎。。。要嚟洗邊度好呢?


1/惠康$100禮卷(蘋果日報網上遊戲)
灣仔攞,幾就腳


剩係超市禮券都回本有突,正

全部係八月上旬嘅回報,下半個月未公報,會唔會仲有呢?

12 意見:

Leo said...

你唔係大叔,係C9至真呀!

supageti said...

嘩 ~ 曬冷呀 ~~~ :P

Ogake said...

你個幸運星丫~ 過D好運俾我啦!

黑柴 said...

你係屎9,咪勁過我柴九?

Karvitz said...

香港都有隊人,佢地不斷去參加遊戲 / 比賽去拎獎品,其實真係可以養到家。

佢地贏到有netbook, 萬五蚊旅遊禮卷及電話等等貴重物品。

朱朋 said...

嘩!贏咁多, 請食飯啦!

邪留丸~ said...

好嘢~
請埋我!食飯~
大叔c9~
haha~

naruto said...

Leo:
獅子狗得唔得?

スパゲティ:
冷到打X震

Ogake:
我呢D細運,無大作為呀

黑柴:
邊有人勁得過你吖!咁多人obsessed

Karvitz:
我目標都係機票啫!

朱朋:
請你飲杯DOVE

邪留丸~:
咁多野講,飲夠兩杯dove,純味,唔溝水

邪留丸~ said...

咁呀...
回贈返啲"白泡"過你喇~
=P

直樹 said...

我試新假期抽中泰國機票,封面no.果隻抽獎.
差不多每年公司annual dinner都中獎試過特別大獎又係機票.
又中過信用咭一萬元簽賬獎.
連吉之島乜乜食品節抽獎都中過還是最好那份現金一千.
可惜六合彩大獎還未中過!

naruto said...

直樹:
哇!你至係幸運仔呀!

卡臣 said...

祝你下次中金多寶

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...