Tuesday, September 8, 2009

落雪的心情

今日做到人都癲,心情閹悶,摷D舊相嚟睇下。。。

啱啱出嚟做野,跟朋友去北京,記得係十月,一到埗就落雨,參觀其間突然由雨變雪,係北京當年嘅第一“浸“雪,完全無心理準備下第一次見雪,興奮;當時二十歲


移民,去左多倫多,住house,第一次剷雪,幾開心,仲影埋相,到第N次剷雪,剷我都剷唔郁!話時話,影完相返入屋已經開始病,自此怕凍!當時二十五


從無諗過出公司trip可以去到維也納,雖然勁辛苦,但的確係美好回憶;
非常大雪,成世仔最凍係呢次,凍到個人硬哂,行嘅時候,隻腳插左一尺入雪地;為嘅係影一張相,效果一流,有機會再放上嚟!嗰年我三十啦


左邊:我做野比人偷拍
右邊:其實玩嘅時間都幾多,等纜車其間,掟雪球仆親,仲要比人襲擊,又比人影到,果然係攝影CREW


自此再無見過落雪

14 意見:

Leo said...

三十真係一枝花喎!

朱朋 said...

越大越靚就真!(請食飯)

邪留丸~ said...

點解咁多年,都無變過"個樣"...
驚~~~ > ~ <

supageti said...

怕怕 ~~~~ @@

black lab said...

你多倫多嗰張著咁少衫,唔病就有鬼喇!

Fun said...

我第一次剷完雪之後行返入屋,一陣暖氣撲埋黎,我成個人暈一暈,差d扒左落地~

剷雪係心臟病患者嚴禁活動呀,真係要小心 :)

naruto said...

Leo:
而家呱啦啦

朱朋:
大家咁話啦(到你請)

邪留丸~ :
變哂啦,近視呀?

スパゲティ:
你怕凍呀?

black lab:
啱啱起身,諗住行出去影張相咋嘛,就冷親啦

Fun:
應該都唔會有機會再剷;對我嚟講,冬天去多倫多都要小心啦!

Ogake said...

嘩~ 你25歲個樣似18~
天生同姥呀!!

你開雪櫃咪有雪囉~ 或是你個係無霜雪櫃呀~

naruto said...

Ogake:
嗰陣成日比人當細路

“落“雪呀!你個雪櫃壞到見到“落“雪?

maymay said...

不老傳奇,快d俾個秘方黎~~~

邪留丸~ said...

變!?
髮型呀?
變係邊度先?
=3=


... ...

應該係...心態!?

naruto said...

maymay:
你真係覺不老咩?我唔覺嘅!

秘方:每日“清倉“,yeah!

邪留丸~ :
心態反而無乜變喎又!

Leo said...

話你25似18即係話你25減18,似鍾X敏眼中嘅淋瘋呀!

卡臣 said...

我第一次見雪在張家界

你個樣無乜點變
都係咁young

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...