Thursday, September 24, 2009

咁又一日

呢個星期工作量跌至半年低位,襯太陽伯伯有開工,落泳池游水哂太陽

1:00pm:哂太陽睇雜誌聽下歌,見大廈隔離個荒廢地盆有個碼頭,形狀古怪,似唔似螳螂呀!嗰度應該係壞人個秘密基地,隻機械螳螂對前臂收埋左喺水底,驚呀



2:30pm:比個客急call,番歸做野。。。

前日睇完小新小白篇免治牛肉飯,加上天氣轉涼,突然好想食飯。。。決定今晚自己煮,仲要加隻荷包蛋嘅

5:30pm:落樓下買左西蘭花,$6有三個,超抵;又接到個客電話,有個急稿7:00pm前要喎!買唔切牛肉㖭

7:00pm:急稿終於做完,好肚餓,餣肉都趕唔切啦,無啦,無免治牛飯啦。。。唔,諗到,先煲落飯,落街加料

過兩個街口新開左檔牛雜檔,就試下你,廿蚊一碗,我唔食“磅“同肺,即係得番肚同腸,加埋自炒西蘭花,兩碗飯,咁又一餐



9:00pm: 攞本壹週刋睇下,見到朱朋做左封面;咁衰格,陳法蓉同陸C韻都呃,原來我眼花


12:01am:準備瞓覺,好大風,拎番張棉胎出嚟先

10 意見:

black lab said...

哈,明明話工作量跌至半年以來低位,但又俾客急call...不過做free-lance係咁架喇,我都試過晨早7點有client call開工,我話梳洗連交通要一個鐘,佢都話唔緊要,話搵人幫我頂住先,仲叫我慢慢添!

但係你呢兩篇d留言數目似乎都係跌至低位喎?唔怕,我幫你撐住!

supageti said...

我無睇壹仔都有幾年 lu ~~~

最近人人都好似好忙咁,係得你咁清閒。

naruto said...

black lab:
真感動啊!其實而家當寫日記,第日比自己睇番;無人睇咪自己睇囉!

スパゲティ:
我成日都係咁,人忙時我閒,人閒時我忙

朱朋 said...

老花喇你!朱朋唔呃女人嫁!

black lab said...

re naruto:

其實我都係咁諗架,寫blog都係留俾自己一個紀念、一個記錄,有時搵番「去年今日」嚟睇,都幾得意;一d都唔介意有冇人睇、有冇人留言。

Ogake said...

見你寫既野愈來愈碎~ 我真係信你好得閒~

maymay said...

我有睇架,不過有時冇留言之嘛~
碟西蘭花炒得似模似樣喎,你吃乜牌子嘅米呀?

naruto said...

朱朋:
咁就係,陳法蓉。。。呃都呃陳法拉啦

black lab:
記性差,睇番一年前寫嘅野,曾經好正經架喎!真係估自己唔到

Ogake:
唔係好碎啫,都無分三篇

maymay:

http://edwinor.blogspot.com/2009/01/blog-post_4568.html
咪仲食緊D免費米囉

卡臣 said...

做design, 最緊要有聯想力
碼頭似螳螂?
又寅係似喎

naruto said...

卡臣:
咁又真係專諗怪野嘅

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...