Sunday, September 13, 2009

姊姊的守護者

抽戲飛抽到,原來得四間戲院,仲要場數非常少;最後揀左金鐘睇,好耐無去,原來靚左咁多,位又闊,隔離肥都唔會唧左舊肉過嚟!


一早知佢會催淚,但我唔係睇戲易喊嘅人,今次都失手。。。

個妹嘅出世係因為家姐有癌,但每次有事要從阿妹身上攞骨髓,甚至一邊腎,究竟父母有無權呢?
套戲叻在點樣慢慢講出故事,加入大量回憶片段,一段接返一段,自自然然就殺你一個措手不及

每個演員都講返佢嘅故事,個個有戲做,阿妹個個讚,今次其實一般,家姐就勁,蓋哂阿媽呀!

我比80分呀呢套,去睇啦!

7 意見:

supageti said...

催淚戲唔駛預我。

black lab said...

早排睇戲都睇到呢套嘅trailer,可能遲d都會去睇。

naruto said...

スパゲティ:
。。。。。

black lab:
你嗰邊戲院幾錢?

black lab said...

re naruto:
如果要有UA級數,又想上網訂飛唔想排隊排餐死,都要1800円架!

naruto said...

black lab:
哇!買碟睇好過

Ogake said...

呢d劇,我怕睇的,你知我個人感情幾豐富,我怕我喊到收唔到聲~

naruto said...

Ogake:
感情幾豐富?即係濫呀?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...