Friday, September 11, 2009

攪乜鬼奪命雜作-3

又嚟啦!玩盡D

先嚟追踪第一單。。。魚BB;阿媽屋企缸打魚上星期有BB出世,佢地父母生完後拼命保護佢地,阿爸起身見到,因為老花,以為點解有咁多屎,最後成功將所有大魚同BB隔開,應該有70條;咁魚爸爸同魚媽媽呢?點解無相嘅,魚媽媽生完後太弱,死左;魚爸爸大受打擊,竟然跳左落地自盡,香埋!
咁而家屋企有幾多條魚呀?
魚BB70減魚爸爸同魚媽媽


第二單。。。作為一個選尾fans,一定要落足眼力,選個最靚嘅嚟代表香港
型態要優美,大方得體,要上鏡,唔好咋病;同埋X完唔會住條黐尾
1號豬,二號馬,三號馬蹓,四號係大熱門黐尾嘅牛,五號虎
你選邊條?


第三單。。。又作為無線fans,而家套套劇嘅主題曲實在難聽,所以整個最難聽09十大之第十二至十三位

第十二位﹣古靈精探B


第十三位﹣絕代商驕


究竟有無D好聽架仲。。。

第四單。。。唔好見我周圍辣火頭,以為我好精神,其實我已經因為天氣轉涼流足一日鼻水,流到人都攰;夜晚出去行街,又比D商場冷氣攝親,而家鼻都損埋,不過點都要喺十二點前寫好呢篇咋。
因為行到攰,走去大戶屋食個甜品
綠茶雪糕,底有布甸,好好味!


死未?我話我呀,個樣真死得


完,不過應該都會有第四集

10 意見:

Leo said...

流住鼻涕食雪糕?型囉!

幅相花哥幫你揸機架?

不過你又遲咗出稿囉!但係見內容咁充實,算你喇!

你個鼻唔妥最好游多啲水,包醫好架!

朱朋 said...

為魚爸爸及魚媽媽唔開心左幾秒....

supageti said...

BB 巧慘,一出世就變孤兒 ~~~

black lab said...

咁多魚點養呀?

作傷風仲去街!? 又食雪糕, 小心身體呀!

naruto said...

Leo:
花哥?邊位?
遲左係blogger自己有事,我11:57寫好啦!

朱朋:
我知道佢地死哂,都呆左

スパゲティ:
係呀!阿媽都有鬧老豆唔應該咁急隔開佢地,但老豆驚佢地食返自己D仔;其實真係唔知,好多魚都會食返自己D仔

black lab:
佢地七缸都得咯,唔駛担心喎!
雪糕無問題架,綠茶雪糕有兒茶素,對傷風/鼻敏感好架

CH Mak said...

鱼仔故事,真系无阴公。。。

病你仲食雪糕?

原来我跟你有同样的牛仔裤之外,还有同一件T-shirt!

naruto said...

CH Mak:
真有品味呀,你

Artman said...

leo口中的花哥咪就係我囉...
alan話要收你版權費, 唔俾, 打x死你...球場上!

為魚媽媽的偉大, 魚爸爸的情深默哀.

naruto said...

Artman:
原來係你,同花師奶咩野關係?你係花大吉?

同alan講睇下邊個死先

卡臣 said...

我想選雞尾

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...