Friday, September 25, 2009

床照

呢個夏天買左張“馬腎“蓆,舖喺床,夜晚開冷氣嘅日子減到變個位數


夏天走左,呢兩日仲大風左,連風扇都慳埋,仲要蓋番綿胎(後)㖭!之前蓋被袋(前)咋


如果大家都唔開冷氣,相信比唔揸車更保護地球環境啦!香港用最多電嘅電器,係唔係冷氣呢?

喺屋企,熱咪著少件,唔好著囉,沖個涼,食件西瓜,開風扇,其實都涼浸浸架!


睇下我幾環保!

9 意見:

邪留丸~ said...

雖然...呢排係大風咗...
但每晚都有成廿八九度喎~
熱到就史...

竟然有人話依家要
拎番張棉胎出嚟!?
驚~ >n<

supageti said...

冬天我都係襟冷氣被咋喎 ~~

Ogake said...

你屋企大風丫嘛~
我訓係個角位~ 無風到架~ 都要開冷氣先得~

maymay said...

冚棉胎仲唔開風扇,有病呀你!

朱朋 said...

你點睇都唔會係面皮薄, 所以怕冷下話?

黑柴 said...

好阿伯.........但我欽敬!

naruto said...

邪留丸~:
暖化,人就要進化,適應化後嘅暖化,唔進化咪史囉

スパゲティ:
你有發熱發亮嘅真人暖爐喺隔離

Ogake:
開風扇都得啫

maymay:
真係舒服架喎,呢幾日,日日都十粒呀

朱朋:
唔明

黑柴:
未走咩?以為就嚟有得睇老柴遊記㖭

Artman said...

我已經唔著衫喇喎, 都頂唔順.
沖個涼 - 唔通下下熱就去沖涼咩, side水又side電.
依家訓棉胎...scary.

kateyip said...

睇番呢篇文, 原來張蓆係一年前買既!!!
大叔, 你真係環保呀! 加分加分 !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...