Wednesday, September 2, 2009

舊作﹣1

*做設計做左廿年,其實做D乜?

*有朋友建議我放D舊作上嚟(比人笑下)

*ogake上星期話原來佢有買傅佩嘉隻碟,當時已經結緣;結緣咁大件事,我做過好多商業野喎!會唔會其實一早結哂緣呢?照呢個講法,我見過意粉朱朋著我設計嘅TEE,有買傅小姐饑饉同華星精選嘅,都一早結哂緣喎!

好,我就一星期一件放上嚟,如果擁有過嘅請舉手!

第一件。。。先放件好耐之前嘅

我喺呢個寶號做左三年,離開過再番去做多三年,開頭做廣告推廣部嘅,呢個係十五年前嘅作品;


我畫呢類公仔就最叻,開頭畫嚟做聖誕咭,點知老細覺得OK,變埋做紙袋同橱窗海報;從此老細賞識,連跳幾級


呢個blog會唔會有人幫趁呢個寶號呢?

下星期繼續

12 意見:

Leo said...

趁獅子狗大叔瞓咗,等我嚟踢下狗竇先:


我見過意粉朱朋著我設計嘅TEE,有買傅小姐饑饉同華星精選嘅,都一早結哂緣喎!<﹣﹣﹣嗯,我冇!

呢個blog會唔會有人幫趁呢個寶號呢?<﹣﹣﹣嗯,都係冇!


瞓醒好再摷下貨喇獅子狗大叔!

Ogake said...

我即刻軟晒呀~~~~~~~~~隻手~~ 舉唔起~ 放低左~

black lab said...

呢個雪人好似有d印象...我最鍾意呢d看似畫得隨意但係又好得意嘅公仔。

casper said...

我相信我同你冇咩緣, 再見...

naruto said...

Leo:
下星期先摷啦!

Ogake:
係呀,嗰陣無你size呀

black lab:
你有無咁好記性呀?不過你講得啱“看似畫得隨意“,真係畫左幾十個先take到一個

casper:
想結緣,變緣結

Leo said...

Ogake said...我即刻軟晒呀

er...保重呀!

largeheadboy said...

佢地啲褲 ok 架
今年夏天日日着咁濟嘅短褲就係佢地架喇~

naruto said...

Leo:
做乜幫我覆埋blog,自己個blog又唔覆

largeheadboy:
佢D褲個cut偏寬架喎!

朱朋 said...

遲左添, 我間中都有買架, 除左款式外多, 有時D布料質地唔錯架!

naruto said...

朱朋:
我唔多見你著喎!

Artman said...

最近一次幫襯已經係3年前...買底衫. 反而佢呢排開始幫襯番我(公司)喎.

卡臣 said...

無見過呢個紙袋呀, 緣慳一面呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...