Saturday, September 5, 2009

東京人肉速遞手信

家姐啱啱又去完東京番嚟!帶嚟一份啱心水手信;
因為佢話:喂!有隻新野用左四大型男賣廣告,有似你嗰個呀!
吓!咁正。。。


上網睇廣告,原來真係8月27日發售,好新喎!廣告英國拍,好多地方都去過喎,正!




限量版仲送埋DVD同一把梳,話唔係gel,wax,噴上頭搓幾野梳下就掂?


聽日即試!變身妻夫/瑛太定小栗旬好呢?唔做三浦,唔該!


其實仲有沖涼包,Q版機械人同似吹波膠嘅擦膠,但吸引力輸哂

8 意見:

supageti said...

係妻夫木呀,大叔 ~~~

Ogake said...

邊忽似?

black lab said...

我又加把嘴:妻夫木聡姓妻夫木架!(呢樣嘢好多香港人都唔知)
不過,on the other hand,我只係識妻夫木一個,其餘三個都唔識。

我知道令姊話你似邊個呀!

邪留丸~ said...

個廣告,望極都無"快獸"出現...
失望...

朱朋 said...

你家姐真係好o錫你.....仲好識o氹你!

naruto said...

スパゲティ:
其實知架,不過慣左口
第二係片上面都寫住啦!

Ogake:
A忽B忽同C忽

black lab:
睇嚟你真係好勤力讀書喎!
小栗旬-花樣少男少女
瑛太-交響情人夢/last friends
三蒲春馬-十四歲媽媽/我miss係大佬3/神探加俚略

ps:似邊個?



全部紅架!

邪留丸~ :
遲D比佢登場啦!

朱朋:
抵鍚嘛

怪獸雜貨 said...

Edwin:

可唔可以畀個紙袋我影印and借隻DVD畀我去copy一隻呀!哭求呀(請食飯都願!)

Terence/怪獸

卡臣 said...

我有個日本朋友好鐘意beatles
他說因為john lemnon 娶了 ono yoko
所以好多日本人喜歡beatles喎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...