Monday, September 7, 2009

一。二。三

一。
今晚同兩個A生打波,比人打到殘,休息坐低直頭見暈,明顯血糖過低;
有幾激烈,睇相。。。


二。
上星期先同朋友傾話temple點解剩係出袋裝紙巾,唔出厠紙同盒裝紙巾;今日即見到藥房有得賣,$27五盒,貴少少,但真係厚好多,啱哂鼻敏感嘅我!拎盒入厠所用豪下先。


三。
西環地鐵工程正式開始,地盆貼哂海報,睇睇。。。喺幅牆貼野要罰架,罰乜野?入"嶽"三個月呀!問你驚未

9 意見:

Leo said...

獅子狗大叔快啲去tvb應徵做第二代正字男喇!

maymay said...

咁啱嘅,今朝我個波友又係打斷線~

好有投資眼光喎,唔怪得買西環樓啦~~

直樹 said...

tempo出box tissue好啊!可是那個設計好像有點悶蛋,又是那個藍…
下次買來試試!

Ogake said...

你用個羽毛波拍打網波呀?

largeheadboy said...

早個禮拜我又打斷線
穿一穿要一舊水咁濟都好貴呀!

naruto said...

Leo:
我唔要"獅子狗大叔"呢個名呀,叫我妻夫大叔啦

maymay:
我投資左五盒紙巾,值得讚

直樹:
仲無味㖭,遲D實出乜味同物味啦

Ogake:
打保齡

largeheadboy:
我可能買過塊啦

朱朋 said...

一:秘密練兵,功力大增!
二:$27五盒都幾貴, 但咁厚會唔會張數少左?
三:你好得閒?

naruto said...

朱朋:
一。我覺得越打越屎喎
二。一定啦!佢都唔寫有幾多張
三。忙都要行去影呀!

卡臣 said...

打到斷線?
你哋真係高手過招

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...