Tuesday, September 15, 2009

打風呀!吹正我呢邊,D窗撞到轟轟聲,勁過轟轟戰隊呀呢舖。。。

夜晚無野做,摷下相先;

我諗都無乜邊行可以做野時候發癲都無人理,仲會讚你creative....

當時仲係菲林年代,影相前會先影寶麗萊試燈睇位;咁你話攝影師會拎邊個嚟試呢?

呢張叫做最正常,扮賣汽水廣告


嗱!發作啦,扮貞子


又嚟張正常嘅,喺公司成日比人話似樣,不過佢係靚仔版;終於合照一張,其實唔似架,雖然佢真係好樣D


好!又發癲啦!呢張係金田一


本來好地地,助理無啦啦亂畫,攪成咁


呢個就係當時助理,睇造型都知係癲癇架啦!



13 意見:

supageti said...

淨係諗到:『癡癡呆呆,坐埋一枱』,哈哈哈!

Leo said...

嘩你嗰恕睇浪正爗喇!

馬桶真係幾有創意喎!

邪留丸~ said...

"癡癡呆呆,坐埋一枱"
真係形容得好貼切囉~
haha~



其實唔洗學"手語"
都可以同你溝通到架喇~
大叔
=P

Ogake said...

原來馬桶一早種下左禍根~~~

Anonymous said...

馬桶唔係禍根, 係跟身...

Sun Sun said...

第一張如果嗰支係百事, 加句身上流緊百事嘅血就perfect.

第二張係有手嘅精子....

你助理亂畫嗰時應該聽緊Eason嘅歌: 除非你是我, 才可....

最尾嗰張小燕子同紫薇...

naruto said...

スパゲティ:
我都叫呆?呵!

Leo:
睇浪?望落去又唔覺佢好勁,但今日通街魚

邪留丸~:
嘩咸咸濕濕,癲癲得得呢?

Ogake:
是福不是禍

Anonymous:
邊位呀?咁都知

sunsun:
吓!我係還拖格格?

Sun Sun said...

咁你做屎味格格囉...

supageti said...

你係癡啫 ~~ 哈哈 ~~~

naruto said...

Sun Sun:
咁深嘅?回你一個芒果脆脆啦

スパゲティ:
痴心個痴吖!

largeheadboy said...

我做過幾個月雜誌
都試過去影棚拍寶麗萊玩
得閒我都摷返出嚟先~

卡臣 said...

宮心計最正

naruto said...

卡臣:
又係金鈴?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...