Saturday, September 26, 2009

唉唷!綠炸彈

9月24號

一早,非常寧靜,瞓到10:00am,咦!要做嘅job做哂啦喎,繼續去sina.com儲小浪,喺朋友幫忙下,儲埋最後一隻,唔知有無獎品呢?


兩點先出去食飯,一丁友去權發,為嘅除左杯茶外,仲有呢個點心拼盤,$13.8咋;咦!點解舊牛肉燒賣變左鮻魚餃嘅,食少舊㖭!,燒鵝瀨粉$12咋,好味呀!但係計埋茶錢就要$32啦,午飯反而唔駛茶錢,係咪仲抵呢?


個報紙稿客終於call我,原來佢地壞哂internet,唔怪得咁寧靜啦!

番去收到呢個信封,諗住上個年度番得8個月工,應該唔會交好多啩!

點知一睇,暈Q左,乜我有咁高薪咩?夠供兩期樓喎呢度



慳錢行動2009要進入第二階段

7 意見:

supageti said...

咁遲既?我一早收到喇(稅單)。

如果收入少過上年 90%,可以申請暫緩繳交預繳果份過喎。

朱朋 said...

我都未收到喎!不過我呢d低收入家庭o既村姑真係唔驚囉!

Ogake said...

可能我較少收入~ 無咩好計~ 一早收到~ 亦keep住每年只係交千幾蚊~ 無睇錯, 我只係交千幾蚊~~ 唔好以為社工人工好高~

ayclui said...

我都收到啦, 無暈到...供一期樓咁啦...我老公就真係暈完醒番再媽媽聲...成份雙糧比哂稅局.

naruto said...

スパゲティ:
多謝提醒

朱朋:
哇!前面個村姑咁樣衰嘅

Ogake:
你係咪有父母,傷殘,弱X,色斑,口大免稅呀,加埋讀書支助,援交優惠呀?交咁少

ayclui:
我無雙糧呢,嗚嗚

卡臣 said...

交咁多稅....廢嘅高官多謝你

naruto said...

卡臣:
今年唔使(無得)交啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...